اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان کنگان:

دانش‌آموزان بسیجی روحیه علم و دانایی را در خود تقویت کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: دانش‌آموزان بسیجی روحیه علم و دانایی را در خود تقویت کنند.

دانش‌آموزان بسیجی روحیه علم و دانایی را در خود تقویت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ابراهیم حق‌شناس عصر امروز در نشست دانش‌آموزان بسیجی با مسئولان کنگان ضمن تقدیر از حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی اظهار داشت: نیاز جامعه امروز به دانش‌آموزان بسیجی با روحیه علمی و دانایی همراه آگاهی و بصیرت بیشتر و حفظ ارزش‌های والای اسلامی بسیار زیاد است.
 وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی روحیه علم و دانایی را در خود تقویت کنند افزود: آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌های علمی، همراه با آگاهی و روحیه ارزشی و ولایی می‌تواند مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموارتر سازد و نامگذاری هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان تجلی ایمان، توانایی و ولایت‌مداری، مسئولیت خطیر شما دانش‌آموزان را بیشتر نمایان می‌سازد و با روحیه مضاعف و توان علمی می‌توانید از این نظام ارزشی و ولایی محافظت کنید.
فرمانده سپاه کنگان خاطرنشان کرد: شهید فهمیده که این هفته به مناسبت سالروز شهادت آن عزیز نامگذاری شده در حقیقت الگویی برای دانش‌آموزان و نوجوانان کشور است و شما نیز باید از این شخصیت بهره بگیرید.
امام جمعه شهرستان کنگان نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت جواد (ع) به بیان ویژگی‌های برجسته شخصیتی و سجایای اخلاقی آن امام همام پرداخت و بیان داشت: امام جواد (ع) در سن 8 سالگی مسئولیت امامت و زعامت مسلمانان جهان را به عهده گرفت و این مسئولیت همراه با بصیرت، آگاهی و علم‌آموزی الهی و نشأت گرفته از خاندان نبوت و امامت بود و با اندیشه الهی انسان‌ها را هدایت می‌کرد.
‌حجت‌الاسلام محمود محمودی اضافه کرد: در حال حاضر شما دانش‌آموزان نیز علاوه بر حفظ روحیه بسیجی و بهره‌گیری از الگوی شخصیتی و اخلاقی امامان معصوم (ع) باید به دنبال علم و دانش‌افزایی و دقت در تحصیل و ممتاز بودن در تحقیقات علمی و تولید علم باشید تا کشور مسیر پیشرفت و توسعه را سریعتر طی کند.
‌وی اذعان داشت: یک فرد می‌تواند با پیروی از خاندان عصمت و طهارت و تمسک به قرآن و حفظ روحیه ارزشی یک بسیجی نمونه باشد که شما نیز همواره این روحیه را در خودتان حفظ می‌کنید.
امام جمعه کنگان یادآور شد: در سال جهاد اقتصادی همه دانش‌آموزان و معلمان عزیز باید با تلاش بیشتر برای رشد و پیشرفت ایران اسلامی فعالیت بیشتری از خود نشان دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول