اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

دانش‌آموزان بسیجی آینده‌سازان ایران اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان نسل جوان و به ویِژه دانش‌آموزان بسیجی را آینده‌سازان کشور خواند و گفت: این نسل نیز همانند ایثارگران دوران دفاع مقدس در راستای اقتدار ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

دانش‌آموزان بسیجی آینده‌سازان ایران اسلامی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی یکشنبه‌شب در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره سرودهای دانش‌آموزی در مجتمع امام خمینی (ره) سنندج، اظهار داشت: استان کردستان به فرموده مقام معظم رهبری سرزمین فداکاری‌های بزرگ است و به یقین خاطره ایثار و فداکاری مردم این استان در سال‌های قبل از جنگ و دوران هشت ساله دفاع مقدس برای همیشه در اذهان می‌ماند.
وی با بیان اینکه مردم این خطه مرزی کشور از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب فداکاری و عشق واقعی خود را به انقلاب نشان دادند، افزود: این مردم با ایثار و از خودگذشتگی خود همه توطئه‌های دشمنان و دست‌نشانده‌های استکبار را که درست با پیروزی انقلاب در بعضی از نقاط مرزی کشور آغاز کرده بودند، به زیبایی خنثی کردند.
استاندار کردستان تصریح کرد: ‏امروز اگر این استان با امنیت و آرامش تمام به آبادانی و توسعه رسیده است حاصل ایثار و ‏از خودگذشتگی هزاران شهید بومی و غیربومی است که بعد از پیروزی انقلاب در مقابله با گروهکهای ‏ضدانقلاب و همچنین در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و حتی یک وجب از این ‏خاک مقدس را به دست دشمنان نداند.‏
به گفته شهبازی، برای تامین امنیت داخلی کردستان 23 هزار نفر از مردم اقصی نقاط کشور اسلامیمان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
وی بر شناخت بیش از پیش شهدا، اهداف، افکار و عقاید آنان تاکید و خاطرنشان کرد:‏ نباید فراموش کرد ‏که ایثار و از خودگذشتگی شهداست که ایران را امروز به یکی از مقتدرترین و موفق‌ترین کشورها در جهان ‏تبدیل کرده است.‏
استاندار کردستان مردم این استان را یکی از وفادارترین و ولایت‌مدارترین مردم ایران اسلامی خواند و ‏افزود: مردم ولایت‌مدار و شهید پرور این استان با حضور همیشگی در عرصه‌های مختلف این مهم را به جهانیان ثابت کرده‌اند.
شهبازی برگزاری این جشنواره را گامی ارزشمند برای معرفی هرچه بیشتر هنرمندان استان دانست و خاطرنشان کرد: حضور بیش از هزار هنرمند خلاق در کنار هم در این جشنواره ظرفیت ارزشمندی برای انتقال تجربیات و شکوفا کردن استعدادهای آنان است.
وی خطاب به شرکت کنندگان این جشنواره گفت: کردستان سرزمین ایثار و فداکاری‌های بزرگ است و امیدواریم برگزاری این برنامه و حضور شما عزیزان در این استان شهیدپرور موجب رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این استان در حوزه‌های مختلف شود.
استاندار کردستان در پایان از دانش‌آموزان بسیجی به عنوان آینده‌سازان واقعی کشور نام برد و افزود: بدون شک با روحیه بسیجی، ایمان و اخلاصی که دارید فردای ایران اسلامی بسیار مقتدر و آبادتر خواهد بود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول