اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل:

نمایشگاه‌های پژوهشی دانشگاه‌ها در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس:رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: نمایشگاه‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی دانشگاه‌های استان در اردبیل در برگزار می‌شود.

نمایشگاه‌های پژوهشی دانشگاه‌ها در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله خوش‌طینت صبح امروز در بازدید از تمرینات تیم رباتیک دانشگاه پیام نور مرکز گرمی اظهار داشت: با هدف ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشجویان سراسر استان اردبیل این نمایشگاه‌ها را در اولویت کاری خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها اصلی‌ترین تولید کننده سرمایه انسانی متخصص ما هستند، افزود: دانشجویان می‌توانند نیازهای رشد فرهنگی و اقتصادی کشور را تامین و تضمین کنند و علاوه بر آن دانشگاه‌های ما قادرند با تولید دانش بومی جدید امکان تولید محصولات جدیدتر را از طریق اختراعات، اکتشافات و نوآوری وسیع و نهادینه شده در جامعه فراهم کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل دانشجویان را مهمترین ظرفیت تولید دانش بومی در کشور عنوان کرد و افزود: از فعالیت‌های رباتیک دانشجویان این دانشگاه به لحاظ تاثیرگذاری بر رشد علمی آنها حمایت می‌شود.

خوش‌طینت ادامه داد: این تمرینات علاوه بر کشف استعدادها در ایجاد انگیزه تحقیق و پژوهش برای دانشجویان نیز مفید است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف کاری در سال 91 در این دانشگاه خبر داد و گفت: این کارگروه‌ها به منظور پیگیری و انجام تخصصی‌تر امور و با هدف ارتقای کیفی فعالیت‌های دانشگاه تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رمضان عبدی سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز گرمی هم در این بازدید از ساخت ربات مسیر یاب توسط تیم رباتیک این مرکز خبر داد.

در ادامه محسن فرخ‌زاده مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز از تمرینات روزانه تیم رباتیک این مرکز با هدف شرکت در مسابقات روبوکاپ دانشجویان کشور خبر داد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول