اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان خبر داد

ایجاد مرکز تبلیغاتی و پژوهشی شهید دکتر احمدی‌روشن در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان از ایجاد مرکز تبلیغاتی و پژوهشی شهید دکتر احمدی‌روشن در همدان خبر داد.

ایجاد مرکز تبلیغاتی و پژوهشی شهید دکتر احمدی‌روشن در همدان

محمدمهدی گودرزی‌سروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های عمرانی جهاد دانشگاهی واحد همدان اظهار کرد: مهمترین پروژه در دست اقدام ایجاد مرکز تبلیغاتی و پژوهشی شهید دکتر احمدی‌روشن در همدان است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد مرکز تبلیغاتی و پژوهشی شهید دکتر احمدی‌روشن 6 هزار مترمربع زیربنا در نظر گرفته شده است، گفت: از آنجا که جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی غیر انتفاعی است اجرای چنین پروژه‌ای به مساعدت مسئولان استانی نیازمند است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه مسئولان استان قول‌هایی را در زمینه حمایت از این پروژه به ما داده‌اند، عنوان کرد: اگر بتوانیم در سال جاری اعتباری را برای احداث پروژه از وزارتخانه بگیریم عملیات آغاز این پروژه در سال جاری انجام می‌شود و یک پروژه شاخص در شهر همدان خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه کاشت گیاهان دارویی نیز گفت: این پروژه در زمینه تحقیق، پژوهش و کاشت گیاهان دارویی در همدان است که در سال جاری مورد توجه قرار گرفته است و حدود هفت هکتار زمین را نزدیک رباط شورین و جاده رباط برای این منظور تهیه کرده‌ایم.

گودرزی‌سروش با بیان اینکه در صدد راه‌اندازی ستاد گیاهان دارویی در استان همدان هستیم، ابراز داشت: مسئولیت ستاد بر عهده استاندار است و ما در جهاد دانشگاهی هستیم تا دبیری ستاد را برعهده بگیریم و این ستاد را راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: برای شروع کار عملیات احداث ستاد گیاهان دارویی در استان طبق برآوردی که انجام شده، حدود 40 میلیون تومان هزینه دارد و مشکل اساسی این پروژه نیز در حال حاضر بحث آب آن است چرا که هنوز موفق نشده‌ایم بحث تامین آب آن را برطرف کنیم چون باید به ما مجوز حفر چاه بدهند که فعلا نداده‌اند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر به سمت تحصیلات تکمیلی و تخصصی کردن رشته‌های جهاد دانشگاهی سوق پیدا کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر دانشجوهای علمی-کاربردی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی دو برابر شده‌اند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول