اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دماوند خبر داد

کشف 7 فقره سرقت در دماوند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری یک سارق خودرو و کشف پنج فقره سرقت داخل خودرو و دو فقره سرقت خودرو خبر داد.

کشف 7 فقره سرقت در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی پلیس، فرهاد قدسی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی بخش رودهن حین گشت‏زنی به یک دستگاه خودروی پراید با یک نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: به همین علت بلافاصله این خودرو با سرعت عمل بالای ماموران پلیس متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: در بررسی مدارک و اصالت خودرو مشخص شد این خودرو در حوزه بومهن به سرقت رفته است.

قدسی همچنین از کشف تعداد زیادی مدارک مسروقه خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی از داخل خودروی متوقف شده، شش کارت و بیمه‏نامه خودرو، گواهینامه پایه دو، چهار عدد سیم کارت تلفن همراه، دو عدد دفترچه بیمه، یک عدد کارت هدیه بانک و تعدادی کارت عابر بانک، کارت ملی و شناسنامه کشف شد.

وی همچنین از کشف کارت اهدای عضو و انجمن پرستاری، دو عدد کارت الکترونیکی مترو، یک عدد پنل ضبط، یک عدد کارت سوخت خودرو، دسته کلید، یک عدد باند بزرگ، یکسری کپی سند مالکیت زمین و مقداری مواد مخدر از نوع شیشه از این خودرو خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تاکید کرد: همه مدارک و دفاتر کشف شده از این خودرو متعلق به افراد متعددی بودند.

قدسی با اشاره به انتقال متهم به پلیس آگاهی گفت: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده پرونده برای بررسی‏های بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان دماوند منتقل شد.

وی ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات در نهایت متهم به پنج فقره سرقت داخل خودرو و دو فقره سرقت خودرو در حوزه تهران بزرگ اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از شهروندان خواست در هنگام ترک خودرو از قفل بودن درب‏ها و بالا بودن شیشه‏ها اطمینان داشته باشند و اوراق شناسایی و مدارک شخصی و هر چیز گرانبها و قیمتی را در خودرو رها نکنند.

قدسی خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول