اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس فارس صورت گرفت

متلاشی شدن 9 باند سرقت در استان فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فارس گفت: با شناسایی و انهدام 9 باند سرقت در فارس، 25 سارق دستگیر و 294 مورد سرقت از آنان کشف شدند.

متلاشی شدن 9 باند سرقت در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی فارس موفق شدند در یک ماه گذشته 9 باند سرقت را شناسایی و ضمن دستگیری 25 سارق و 12 مالخر، پرده از راز 294 سرقت بردارند.

وی ادامه داد: یکی از این باندها در شهر رزقان اقدام به سرقت از اماکن و سرقت درون خودرو می‌کردند که از آنها سه سرقت اماکن و 55 سرقت درون خودرو کشف و در این مورد چهار سارق به‌نام‌های «د – ع»، «ع – ز»، «الف – ج» و «الف – ج» و شش مالخر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: باند دیگری که اقدام به سرقت درون خودرو در شیراز می‌کردند شناسایی و پس از دستگیری اعضای باند 55 سرقت درون خودرو از آنان کشف شد.

سجادیان در ادامه تصریح کرد: سرکرده این باند فردی به‌نام «م – ب» بود که با همدستانش با یک موتورسیکلت اقدام به سرقت می‌کردند که با تلاش ماموران یکی از همدستان وی به‌نام‌ «م – ف» دستگیر و از او 55 سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز کشف شد.

وی دستگیری اعضای یک باند سرقت موتورسیکلت را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی فارس عنوان کرد و گفت: فردی به‌نام «م – م» که با همدستی سه نفر دیگر به‌نام‌های «م – س»، «ع – الف» و «ک – پ» اقدام به سرقت موتورسیکلت در سطح شهر شیراز می‌کردند توسط ماموران دستگیر و از آنان 50 سرقت موتورسیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: ضمن بازسازی صحنه‌های سرقت، 48 نفر از مالباختگان شناسایی و پنج نفر مالخر نیز دستگیر و با دستور مقام قضایی همگی با قرار قانونی راهی زندان شدند.

سجادیان در ادامه از انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو در شیراز خبر داد و بیان کرد: فردی به‌نام «س- ش» از سارقان حرفه‌ای خودرو توسط مأموران شناسایی و پس از دستگیری وی در بازرسی از محل اختفایش دو خودرو مسروقه کشف شد.

وی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات دو نفر از همدستان این سارق نیز دستگیر و 36 سرقت خودرو سواری پژو پارس و زانتیا از آنان کشف، مالباختگان شناسایی، دو نفر مالخر دستگیر و 19 خودرو مسروقه سند نمره شده از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس ابراز داشت: با دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت به‌نام‌های «ف – ش» و «ح – م» در شهرستان جهرم 32 سرقت موتورسیکلت از آنان کشف و تمام مال‌باختگان شناسایی و هر دو سارق با قرار قانونی راهی زندان شدند.

سجادیان از دیگر باندهای متلاشی شده توسط پلیس آگاهی در این مدت را باند سارقان اماکن در شیراز عنوان کرد گفت: با انهدام این باند 23 سرقت از اماکن کشف، دو سارق به‌نام‌های «الف – ب» و «ع – ج» و چهار مال‌خر دستگیر و 23 نفر از شکات شناسائی شدند.

وی ادامه داد: باند دیگری که اقدام به سرقت به عنف در شیراز می‌کردند توسط ماموران شناسایی و از آنان 24 سرقت به عنف کشف و در این مورد دو سارق به‌نام‌های «و – د» و «ی – الف» که از سارقان سابقه‌دار هستند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه از دستگیری اعضای باند سارقان کابل مخابرات در شهرستان سپیدان و کشف هشت سرقت از آنان خبر داد و گفت: در این مورد سه سارق به‌نام‌های «ص – ه»، «ح – م» و «ز – م» دستگیر، یک خودرو وانت پیکان متعلق به آنان توقیف و مقادیری سیم مخابرات مسروقه و یک سیم‌چین از آنان کشف شد.

سجادیان همچنین از دستگیری اعضای باند سارقان به عنف در جنوب شیراز و کشف 13 سرقت از آنان خبر داد و افزود: اعضای این باند با استفاده از موتورسیکلت ضمن تهدید شهروندان با کارد اموال آنان شامل پول و طلا و گوشی موبایل را سرقت می‌کردند که با تلاش مأموران سارقان دستگیر و از آنان 13 سرقت به عنف کشف و هر سه نفر با دستور مقام قضایی راهی زندان شدند.

وی در پایان با تأکید بر برخورد جدی پلیس فارس با سارقان خاطرنشان کرد: خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی فارس مصمم هستند تا با افراد سودجو و مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد کنند.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول