اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کاهش 45 درصدی سرقت در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کاهش 45 درصدی سرقت در ایام تعطیلات نوروز در این استان خبر داد.

کاهش 45 درصدی سرقت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در سال 90-89 با ارائه عملکرد نمونه به‌عنوان استان نمونه کشوری معرفی شد.

وی همکاری و تعامل مردم با نیروهای پلیس را رمز موفقیت نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت استان برشمرد و گفت: میزان برقراری تماس‌های مردم این استان با پلیس 110 در مقایسه با دیگر استان‌های کشور گواه روشنی بر اوج همکاری مردم و اطمینان به پلیس است.

آقاخانی در ادامه با اشاره به عملکرد مجموعه نیروی انتظامی این استان در ایام تعطیلات نوروزی، افزود: از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه جاری کاهش پنج درصدی جرائم که شامل اکثریت جرائم است را در استان شاهد بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بخش کشفیات نیز افزایش 45 درصدی کشفیات پلیس را در این استان شاهد بودیم که در ایام نوروز بسیار بی‌سابقه بوده است

وی از ثبت حدود 5 هزار تماس تلفنی با مجموعه نیروهای انتظامی 110 این استان خبر داد و گفت: از مجموع این تعداد تماس تلفنی 4 هزار و 500 تماس عملیاتی بوده که پلیس وارد صحنه شده است و مابقی تماس‌ها عملیاتی نبوده است.

آقاخانی با اشاره به کاهش 45 درصدی سرقت در این استان، گفت: تلاش مجموعه نیروهای انتظامی این استان عرصه را بر مجرمان در این راستا بسیار تنگ کرده است.

وی کاهش تصادفات جاده‌ای را از دیگر موفقیت‌های مجموعه نیروهای انتظامی این استان برشمرد و گفت: با توجه به دو برابری خودروها در سطح جاده‌ها کاهش چشمگیر تصادفات را شاهد بودیم، این در حالیست که تعدادی از تصادف رخ داده در این استان اکثراً در جاده‌های فرعی و برون شهری صورت گرفته است که تلفات و آسیب‌دیدگان این حوادث در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار کاهش یافته است.

آقاخانی از کاهش 13 درصدی تصادفات در سطح محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: در مجموع تعطیلات نوروزی حدود شش الی هفت نفر از مردم این استان جان خود را بر اثر تصادف از دست دادند.

وی با اشاره به بکارگیری 3 هزار نیرو در تمام بخش‌های انتظامی، گشت‌های خودرویی، سواره و پیاده در سطح شهرهای این استان، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حتی پیش از ایام عید مجرمان سابقه‌دار حدالمقدور آزاد نشدند.

آقاخانی در ادامه با اشاره به همیاران پلیس، گفت: در حال حاضر افزون بر 100 هزار دانش‌آموز و حدود 10 هزار فرهنگی در بخش همیاران پلیس با پلیس همکاری دارند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول