اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف 78 درصدی سرقت‌های داخل خودرو در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف 78 درصدی سرقت‌های داخل خودرو در سال گذشته گفت: روز گذشته یک سارق حرفه‌ایی داخل خودرو با 13 فقره سرقت در زنجان دستگیر شد.

کشف 78 درصدی سرقت‌های داخل خودرو در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، یحیی شرفی اظهار داشت: در سال گذشته پلیس در زنجان در راستای برقراری امنیت مطلوب برای همشهریان طرح‌های مختلفی را طرح ریزی و به مرحله اجرا گذاشت، که نتیجه این اقدامات کاهش 92 درصدی جرائم بود.

وی تصریح کرد:هدف پلیس ایجاد امنیت برای همه اقشار مختلف جامعه است که در این زمینه پلیس به خوبی سهم خود را ایفا می‌کند که امید است همه همشهریان و سازمان‌ها و نهادهای مختلف نیز سهم خود را انجام دهند.

این مقام انتظامی گفت: در سال گذشته با تلاش ماموران انتظامی در سطح استان و همکاری خوب مردمی 78 درصد از سرقت‌های داخل خودرو کشف شده است.

وی تاکید کرد: با بررسی‌های به عمل آمده سارقان داخل خودرو بیشتر از خودروهایی سرقت می‌کنند که فاقد هر گونه امکانات ضدسرقت و تاخیری باشند و به شهروندان توصیه کرد خودروی خود را به وسایل ضد سرقت مجهز و از قرار دادن اموال و اشیای قیمتی در داخل خودرو خودداری کنند.

شرفی تاکید کرد: از پارک کردن خودروها در محل‌های خلوت و کم تردد و از قرار دادن کیف و ساک دستی و مدارک شناسایی داخل خودرو، خودداری و از پارکینگ‌های عمومی برای پارک خودرو استفاده کنند.

وی گفت: روز گذشته با کار اطلاعاتی گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی یک سارق حرفه‌ایی داخل خودرو شناسائی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شد که این متهم در بازجویی اولیه به 13 فقره سرقت از داخل خودرو در شهر زنجان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با تلفن 110 تماس و پلیس را در جریان قرار دهند تا آنان اقدامات لازم را به عمل آورند و در صورت عدم پیگیری با تلفن 197 تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ۳۰/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول