اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دامغان خبر داد

کاهش 14 درصدی کشته‏شدگان رانندگی در دامغان / افت 9 درصدی سرقت‏ها

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از کاهش 14 درصدی شمار کشته‏شدگان سوانح رانندگی در نوروز در این شهرستان خبر داد و در عین حال گفت: وقوع سرقت نیز در این ایام از کاهش 9 درصدی برخوردار است.

کاهش 14 درصدی کشته‏شدگان رانندگی در دامغان / افت 9 درصدی سرقت‏ها

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، غلامرضا کاظم‏زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران که با هدف تشریح دستاوردهای طرح نوروزی سال 91 پلیس دامغان برگزار شد، در سخنانی وضعیت امنیتی شهرستان را در ایام نوروز مطلوب ارزیابی و از همراهی مردم با نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‏های مرتبط قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه بخش عمده‏ای از مردم دامغان نسبت به وقوع سرقت حساسیت خاصی دارند و پیشگیری از آن یکی از دغدغه‏های اصلی پلیس به شمار می‏رود، تأکید کرد: با همراهی صمیمانه اقشار مختلف و هم‌چنین تلاش شبانه‏روزی مأموران انتظامی، وقوع سرقت در دامغان نسبت به نوروز سال گذشته 9 درصد کاهش داشته است.

کاظم‏زاده از افزایش 85 درصدی کشفیات سرقت در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: 75 درصد سارقانی که در طرح نوروزی دستگیر شدند، معتاد و 95 درصد این افراد دارای مدارک تحصیلی دیپلم و کمتر از آن بوده و 50 درصدشان نیز مجرد هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گسترش اعتیاد به مواد مخدر را یکی از معضلات اساسی جامعه دانست و به اقدامات پلیس دامغان در مبارزه با این بلای خانمان‏سوز اشاره کرد.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی سال جاری تا پایان این طرح، نزدیک به 59 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اظهار داشت: در این خصوص، دو باند قاچاق مواد مخدر منهدم و هشت نفر نیز به علت فعالیت در امر تهیه، توزیع و فروش مواد دستگیر شدند.

کاظم‏زاده در بخش دیگری از این نشست با تأکید بر رشد فرهنگ ترافیک بین مردم و رعایت مطلوب قوانین راهنمایی و رانندگی، از کاهش 100 درصدی حوادث رانندگی از نوع فوتی و کاهش 100 درصدی متوفیان در معابر شهری دامغان خبر داد و گفت: تصادفات خسارتی درون ‏شهری نیز 50 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان هم‌چنین به کاهش 14 درصدی متوفیان در حوادث رانندگی جاده‏ای اشاره کرد و اظهار کرد: تصادفات جرحی در محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان نیز 12 درصد و تصادفات خسارتی جاده‏ای 34 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول