اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سارق حرفه‌ای به 32 فقره سرقت سیم برق در رزن اعتراف کرد

خبرگزاری فارس: سارق حرفه‌ای به 32 فقره سرقت سیم برق در رزن اعتراف کرد.

سارق حرفه‌ای به 32 فقره سرقت سیم برق در رزن اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی پلیس همدان، سارق حرفه‌ای پس از دستگیری توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان رزن به 32 فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد.

مأموران گشت کلانتری شهرستان رزن از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از توقف مشکوک یک دستگاه خودرو خاور در اطراف روستای سیراب مطلع و برای رسیدگی موضوع به محل اعزام شدند.

 پس از حضور عوامل گشت در محل سرنشینان خودرو از محل متواری شدند که مأموران پس از مدتی تعقیب و گریز نهایتاً راننده خودرو را دستگیر کردند، ضمناً در بازرسی به عمل آمده از خودرو مقادیری سیم برق سرقتی کشف و ضبط شد که متهم به همراه اموال مسروقه به پلیس آگاهی منتقل شد.

این گزارش می افزاید: در بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده متهم به 19 فقره سرقت در شهرستان رزن و 13 فقره سرقت در شهر آوج اعتراف کرد و بیان داشت اموال مسروقه را توسط خودروهای اجاره‌ای به یک ضایعات‌فروشی در کرج منتقل و به فروش می‌رساند.

متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد و تلاش این پلیس برای شناسایی همدست متهم و مالخر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول