اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال خرید 100 میلیون لوازم خانگی با چک‌های مسروقه صورت گرفت

دستگیری سارق کیف قاپ با 10 فقره سرقت در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: کیف قاپ حرفه‌ای معتاد با 10 فقره سرقت در تبریز شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری سارق کیف قاپ با 10 فقره سرقت در تبریز

قنبر مداحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری 11 تبریز مبنی بر کیف قاپی از یک زن در فلکه دانشگاه تبریز توسط یک نفر موتورسیکلت‌سوار تک سرنشین، پرونده برای رسیدگی به تیم چهار اداره مبارزه با سرقت ارجاع شد.

وی افزود: با تحقیقات کارآگاهان این اداره مشخص شد سارق از چک‌های مسروقه شاکی استفاده کرده و اقدام به خرید لوازم خانگی به ارزش 100 میلیون ریال کرده و با استعلام از فروشگاه مشخص شد که سارق از هویت واقعی خود استفاده نکرده بود.

مداحی افزود: از سامانه سیستم افراد، سارق شناسایی شده و پس از تعقیب و مراقبت طی عملیات غافلگیرانه سارق در منزل خود دستگیر شد.

وی ادامه داد: در اجرای حکم دستور مقام قضایی بازرسی از منزل متهم انجام شد و همه اموال مسروقه شکات از جمله مدارک، دسته چک، اموال خریداری شده با چک‌های مسروقه به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات متهم به 10 فقره سرقت کیف قاپی اعتراف کرد و از همه شکات دعوت به عمل آمد و صحنه‌های سرقت بازسازی شد.

مداحی ضمن اشاره به این که سارق با قرار قانونی روانه زندان شد، در آسیب‌شناسی این جرائم بیان کرد: عدم توجه شهروندان به هشدارهای پلیسی، اعتیاد و بیکاری و فقر اقتصادی سارق و سهل بودن این جرائم از علل بروز آن بوده است.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول