اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بجنورد خبر داد

کاهش 34 درصدی سرقت‌ها در بجنورد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بجنورد از کاهش 34 درصدی وقوع سرقت‌ها طی ایام نوروز 91 در این شهرستان خبر داد.

کاهش 34 درصدی سرقت‌ها در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، قربانعلی داوطلب امنیت حاکم در ایام نوروز 91 را قابل توصیف ارزیابی کرد و گفت: علاوه بر کاهش 34 درصدی وقوع سرقت‌ها، در برخورد با سارقان و کشفیات نیز وضعیت بسیار خوبی را در این شهرستان شاهد بودیم.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی کشفیات سرقت‌ها طی ایام نوروز 91 نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: حضور محسوس و بیشتر پلیس در سطح جامعه و همکاری مردم در رعایت مسایل ایمنی و حفاظتی، علت موفقیت پلیس مرکز استان در افزایش کشفیات در این ایام است.

داوطلب همچنین از وقوع چند فقره سرقت خانه طی ایام نوروز خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 33 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی بجنورد همچنین از کاهش 85 درصدی سرقت موتورسیکلت طی مدت یاد شده در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: در ایام نوروز سال گذشته آمار سرقت موتورسیکلت 20 فقره بوده، این در حالی است که امسال این آمار به سه فقره کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش 50 درصدی کیف قاپی و 42 درصدی سرقت از داخل خودرو طی این ایام نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: در سایر سرقت‌های خرد نیز شاهد کاهش وقوع 14 درصدی طی ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

داوطلب خاطرنشان کرد: با بررسی به عمل آمده از وقوع سرقت‌های سال جاری حتی یک مورد سرقت از مسافران نوروزی که برای گذراندن تعطیلات به بجنورد مراجعه و یا به صورت عبوری در این شهرستان اقامت داشته‌اند، گزارش نشده است.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول