اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

10 فقره سرقت به ارزش 8 میلیون تومان کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: متهمی که به اتهام سرقت در اداره آگاهی کرمانشاه مورد بازجویی قرار گرفته بود به 10 فقره سرقت به ارزش 8 میلیون تومان اقرار کرد.

10 فقره سرقت به ارزش 8 میلیون تومان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص اقرار متهمی به 10 فقره سرقت در اداره آگاهی، گفت: متهمی که به اتهام سرقت توسط مأموران کلانتری 26 دستگیر شده بود و در کلانتری هر گونه سرقتی را منکر شده بود، برای بازجویی به شعبه دوم پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد.

کریم کشوری افزود: متهم در اداره آگاهی مورد بازجویی قرار گرفت و در نهایت به 10 فقره سرقت با هم‌دستی فردی به نام " پ " اقرار کرد و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

کشوری تصریح کرد: ارزش اموال مسروقه حدود 80 میلیون ریال برآورد شده است.

وی اظهار کرد: اخبار و اطلاع واصله، حاکی از آن بود که فردی به نام " الف " با هم‌دستی افراد دیگری اقدام به سرقت خودرو کرده و با خودروهای مسروقه در سطح شهر اقدام به سرقت‌های دیگری، از قبیل سرقت منزل می‌کند.

کشوری ادامه داد: مأموران شعبه چهارم اداره آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی، مخفی گاه متهم را شناسایی کردند و طی یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی در ادامه به کشف دو دستگاه خودرو سواری مسروقه که درب منزل متهم پارک شده بود اشاره کرد و افزود: متهمی که به اتهام سرقت در زندان مرکزی کرمانشاه محبوس بود، برای بازجویی از زندان تحویل اداره آگاهی و دوباره مورد بازجویی قرار گرفت.

کشوری گفت: متهم به سرقت کارت عابر بانک متعلق به شاکی که در کلانتری 23 اعلام شکایت و مبلغ یک میلیون و 50 هزار تومان از حساب شاکی برداشت کرده بود اعتراف کرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول