اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شرق تهران صورت گرفت

کشف 122 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در نوروز 91

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران از کشف 122 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه شامل 88 دستگاه موتورسیکلت و 34 دستگاه خودرو در ایام نوروز 91 خبر داد.

کشف 122 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در نوروز 91

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی پلیس محمد کمانکش گفت: از 25 اسفند سال گذشته پلیس با بهره‏گیری از کلیه توان خود و با اجرای طرح‏های مختلف توانسته است در کشف سرقت وسائط نقلیه موفقیت‏های بسیار خوبی را کسب کند.

وی بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با کنترل موتورسازی‏ها و پارکینگ‏ها با هدف کاهش وقوع سرقت و افزایش کشف و دستگیری سارقان خودرو و موتورسیکلت در سطح شهرستان‏های این فرماندهی اجرا شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران افزود: در راستای اجرای این طرح و همچنین پاسخ به مطالبات شهروندان که از طریق مرکز فوریت‏های پلیسی 110 و یا ارسال گزارشات مردمی خواستار برخورد با سارقان و پیشگیری از سرقت بودند، مأموران موفق به کشف 34 دستگاه خودرو و 88 دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

کمانکش همچنین از دستگیری هشت سارق موتورسیکلت و یک سارق لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: این در حالی است که در این طرح هشت فقره سرقت لوازم داخل خودرو نیز کشف شد.

وی با اشاره به روند اجرای این‌گونه طرح‏ها، میزان مشارکت مردم، رانندگان و سایر اقشار اجتماعی با پلیس را در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مفید و مؤثر عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران اظهار داشت: اجرای موفق این طرح در جامعه بستگی به مشارکت و همکاری مردم داشته و اگر مردم در این طرح همراه پلیس باشند قطعا نتایج مطلوب‏تری به دست خواهد آمد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول