اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی خبر داد

کشت بهاره در سطح 33 هکتار در اراضی زراعی خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی از کشت بهاره در سطح 33 هزار و 932 هکتار در اراضی زراعی استان خبر داد.

کشت بهاره در سطح 33 هکتار در اراضی زراعی خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی، غلامرضا هادربادی اظهار کرد: کشت بهاره در سطح 33 هزار و 932 هکتار در اراضی زراعی استان خراسان‌جنوبی در سال جاری پیش‌بینی می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی افزود: در کشت بهاره استان محصولاتی نظیر پنبه، سورگوم علوفه‌ای، ذرت علوفه‌ای، چغندر قند، محصولات جالیزی، محصولات سبزی و صیفی، ارزن دانه‌ای، حبوبات، یونجه، کنجد و آفتابگردان کشت می‌شود که بیشترین سطح زیر کشت به محصول پنبه با 9 هزار و 165 هکتار اختصاص دارد.

هادربادی گفت: در سال گذشته میزان 537 هزار و 263 تن محصولات کشاورزی برداشت شد و پیش‌بینی می‌شود در کشت بهاره سال جاری میزان 553 هزار و 691 تن محصولات کشاورزی برداشت شود.

وی ادامه داد: در قالب کمک‌های فنی و اعتباری به میزان 8.4 میلیارد ریال برای کشت بهاره برای کشاورزان و مزرعه‌داران در استان پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: کشت بهاره از اسفندماه آغاز و تا پایان تیرماه و برداشت محصولات از ابتدای تیرماه آغاز و تا پایان آذرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول