اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

اجرای طرح شبنم از اولویت‌های کاری سازمان صنعت و معدن است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اجرای طرح شبنم از اولویت‌های کاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در سال جاری است.

اجرای طرح شبنم از اولویت‌های کاری سازمان صنعت و معدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید صدری ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به وضعیت بازار استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 32 هزار و 464 واحد صنفی دارای پروانه در استان زنجان وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته اقدامات بسیاری در زمینه شناسایی واحدهای صنفی بدون پروانه در استان زنجان شناسایی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در سال گذشته اضافه کرد: این سازمان در حوزه‌های مختلف کاری اقدام به صدور مجوز و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف کرده است.

وی انجام گشت‌های مشترک، استقرار کشیک‌های نوروزی، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، تشکیل و راه‌اندازی تیم‌های مشترک نظارت و بازرسی را از اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ایام نوروز و در سایر ایام مختلف سال عنوان کرد.

صدری در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان در ایام تعطیلات اضافه کرد: سال گذشته در روزهای پایانی سال پنج نمایشگاه در استان زنجان برگزار شد.

وی اذعان داشت: از نمایشگاه‌های برگزار شده دو عدد در شهرستان زنجان، یک نمایشگاه در شهرستان ابهر، یک نمایشگاه در شهرستان خرم‌دره و یک نمایشگاه نیز در شهرستان خدابنده بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های فروش فوق‌العاده در استان زنجان در سال گذشته اضافه کرد: سال گذشته فروش فوق‌العاده با همکاری 154 واحد صنفی در استان زنجان برگزار شد.

وی اذعان داشت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها 20 درصد زیر قیمت ارائه شد.

صدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از برنامه‌های سال جاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در سال جاری اضافه کرد: شناسه‌دار کردن کالاهای وارداتی طرح شبنم، بازرسی و نظارت مردمی، مقابله با کالاهای قاچاق، اجرای دوره‌های آموزشی به منظور بازرسی با کیفیت از جمله‌ برنامه‌های این سازمان در سال جاری است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول