اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

مبارزه قاطع با فساد اداری از سیاست‌های اصلی دولت است/ بازرسی با متخلفان در هر پست و مقامی برخورد کند

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان در بازدیدی سرزده از سازمان بازرسی استان یکی از سیاست‌های اصلی دولت را مبارزه قاطعانه با فساد اداری عنوان کرد و بر رویکرد بازرسی در این زمینه تاکید کرد.

مبارزه قاطع با فساد اداری از سیاست‌های اصلی دولت است/ بازرسی با متخلفان در هر پست و مقامی برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در این دیدار اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بنام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه دستگاه‌های نظارتی برای تحقق فرمایشات معظم‌له بسیار سنگین است.

وی افزود: نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اداری که بر دوش سازمان بازرسی نهاده شده وظیفه‌ای خطیر است که در استان کردستان به خوبی ادا شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه اساس بازرسی نظارت بر عملکرد کارکنان در راستای عدم انحراف از اهداف سازمانی تعیین شده است، گفت: انتظار داریم کارشناسان خبره این سازمان در استان علاوه بر پرداختن به پرونده‌های تخلفات گزارش شده در حوزه‌ها و بخش‌های مختلفی که احساس سو‌ءاستفاده وجود دارد ورود پیدا کرده و با متخلفان در هر پست و مقامی برخورد کنند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: البته بازرسان این سازمان باید ضمن اعمال دقت در بررسی پرونده‌های تخلفاتی این نکته بسیار مهم را نیز در نظر داشته باشند که در مواردی که مسئول یا مدیر اجرایی از روی ناآگاهی و عدم آشنایی به قوانین و مقررات و بصورت غیرعمد مرتکب تخلفی شده باشد از برخورد قهری پرهیز کرده و مدیران را جهت اصلاح امور راهنمایی و ارشاد نمایند تا روند خدمتگزاری به مردم با کندی مواجه نشود.

وی فلسفه وجودی سازمان بازرسی را بالا بردن کیفیت خدمت‌رسانی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی به مردم بیان کرد و افزود: مدیریت ارشد استان همواره در تعیین و یا جابجایی مدیران گزارشات مربوط به بازرسی‌های این سازمان را لحاظ نموده است.

شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود به مدیران استان توصیه کرد: امور مربوط به حوزه کاری خود را در نهایت دقت و شفافیت انجام داده و ضمن پرهیز از سندسازی‌های غیرواقعی، مجموعه بازرسی استان را امین خود دانسته و از راهنمایی و ارشاد همکاران دلسوز و متعهد این سازمان در زمینه خدمت‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم قدرشناس کردستان بهره گیرند.

رئیس سازمان بازرسی استان کردستان نیز ضمن ابراز خرسندی از اطمینان و اعتماد استاندار کردستان به مجموعه بازرسی استان، اظهار داشت: مبارزه با فساد از طریق نظارت بیشتر و پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی سیاست اصلی سازمان بازرسی کل کشور است که در سال‌جاری در استان کردستان نیز پیگیری می‌شود.

سیدمحمد مهدی طباطبایی برگزاری جلسات توجیهی با حضور مسئولان و بخصوص مدیران اجرایی و همچنین گسترش برنامه‌های تبلیغی و اطلاع رسانی را از برنامه‌های پیش روی این سازمان در استان عنوان کرد.

وی در پایان عنوان کرد: رویکرد ما یک رویکرد کاملا نظارتی است و بنا داریم با ایجاد یک تعامل مثبت و دوسویه میان مجموعه سازمان بازرسی و ادارات و سازمان‌های استان بتوانیم خدمتگزارانی واقعی برای مردم عزیز کردستان باشیم.

انتهای پیام/ر10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول