اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 صورت گرفت

141 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در سال گذشته 141 هزار و 236 بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است.

141 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در استان زنجان

سید جلال نبوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعداد تخلفات کشف شده از واحدهای صنفی عمده، خرده فروشی، خدماتی و تولیدی صنفی و صنعتی در سطح استان زنجان 3 هزار و 800 تخلف اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 2 هزار و 950 پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال شده است، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده 11 میلیارد و 586 میلیون و 837 هزار و 157 ریال برآورد شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تعداد گزارشات و شکایات دریافت شده توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در سال گذشته 2 هزار و 923 مورد بوده است، اضافه کرد: در مجموع به 2 هزار و 892 شکایت رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد بازرسی‌های صورت گرفته در زمینه کالاهای قاچاق توسط معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی استان زنجان از واحدهای صنفی فروشنده کالای دخانی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر کالاهای مشمول 4 هزار و 293 مورد گزارش شده است، ادامه داد: تعداد پرونده‌های تشکیل شده و ارسالی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان 475 پرونده اعلام شده است.

نبوی تعداد گشت‌های مشترک انجام شده با شرکت دخانیات، نیروی انتظامی، اداره کل استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و مجمع امور صنفی استان به منظور کشف کالاهای قاچاق دخانی و لوازم آرایشی و بهداشتی را 249 مورد دانست و افزود: در سال گذشته در گشت‌های مشترک 546 هزار و 831 نخ سیگار کشف و ضبط شده است.

وی اظهار داشت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در زمینه کالاهای قاچاق کشف شده در استان زنجان 177 میلیون و 121 هزار و 170 ریال محاسبه شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه از مجموع 2 هزار و 950 پرونده تخلف در سال گذشته یک هزار و 490 پرونده تاکنون رسیدگی شده است، ادامه داد: ارزش ریالی پرونده‌های ارسالی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در سال گذشته 2 میلیارد و 267 میلیون و 179 هزار و 720 ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان جرایم وصول شده در سال گذشته در استان زنجان 2 میلیارد و 937 میلیون و 463 هزار و 414 ریال اعلام شده است، تصریح کرد: تاکنون 55 درصد از پرونده‌های ابلاغی در استان زنجان رسیدگی شده است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول