اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری در کبودراهنگ انجام می‌شود

کارشناسی محل تردد قاچاقچیان در راستای ایجاد ایست بازرسی

خبرگزاری فارس: فرماندار کبودراهنگ گفت: محل تردد قاچاقچیان در کبودراهنگ، توسط نیروی انتظامی در راستای ایجاد ایست بازرسی مطالعه و کارشناسی می‌شود.

کارشناسی محل تردد قاچاقچیان در راستای ایجاد ایست بازرسی

عبدالحسین مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تشکیل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کبودراهنگ در اردیبهشت ماه سال جاری اظهار کرد: هدف از برگزاری این کمیته، مشخص کردن پروژه‌های سال 91 است اگر چه اولویت اصلی ما در این زمینه به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی فرهنگی اجتماعی برای تعیین سیاستگذاری و نیز کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی، هدف از تشکیل این کارگروه‌ها را بررسی ریشه‌ای و تخصصی موضوعات مورد توجه عنوان کرد.

فرماندار کبودراهنگ با اشاره به پیام رهبری در سال جاری تصریح کرد: این مهم در نخستین شورای اداری مطرح شد و به هر یک از دستگاه‌ها این مأموریت داده شد که ظرف 15 روز آینده راهکارهای مناسبی در رابطه با عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری ارائه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بحث قاچاق کالا را از جمله آسیب‌های شهرستان کبودراهنگ قلمداد کرد و گفت: تردد قاچاقچیان را معمولاً به عنوان ترانزیت از این شهرستان داریم که با این وصف یکی از اولویت‌های ما تمرکز بر بحث ایست و بازرسی است.

مرادی اضافه کرد: به نیروی انتظامی اعلام کرده‌ایم که وضعیت ایست‌های بازرسی شهرستان را مطالعه و کارشناسی کند تا در مسیر تردد قاچاقچیان به گونه‌ای با ایجاد ایست بازرسی، مانع ایجاد کنیم تا بر این اساس نیز از تردد کالاهای قاچاق جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی با تولیدکنندگان شهرستان کبودراهنگ در زمینه ارتقای کیفیت تولید و کاهش قیمت تمام شده کالاها، گفت: در صدد تشکیل پنجره واحدی در شهرستان هستیم که بر اساس آن یک روز در هفته، نماینده اداراتی که با واحدهای تولیدی صنعتی سروکار دارند در محل فرمانداری حاضر شده و برای تسریع در رسیدگی به امور مربوط به واحدهای تولیدی و متقاضیانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند، به گفت‌وگو بنشینیم.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در پایان سخنان خود بر لزوم توجه به بحث پویایی کارخانه‌های موجود در شهرستان و استفاده حداکثری از سرمایه‌ها در راستای تولید ملی صحه گذاشت.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول