اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران:

144 متر مکعب چوب قاچاق در غرب مازندران کشف شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر گفت: در سال گذشته در مجموع 2 هزار و 179 اصله چوب قاچاق به حجم 144 متر مکعب از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

144 متر مکعب چوب قاچاق در غرب مازندران کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر، اسحاق عطایی با اشاره به اینکه کشفیات مذکور در اجرای ماده 48 و تبصره هفت ماده سه قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور صورت گرفت، بیان داشت: 350 بوته و 68.5 اِستِر هیزم نیز از متخلفان ضبط شد.

وی تأکید کرد: بر اساس ماده 42 قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع، تهیه چوب، هیزم، زغال، بریدن، ریشه‌کن کردن درختان و نهال‌ها در منابع ملی اعلام شده متعلق به دولت است و همچنین در توده‌های جنگلی‌ بدون موافقت کتبی سازمان جنگل‌‌ها ممنوع است.

عطایی ادامه داد: در اجرای این ماده قانونی، 117 فقره پرونده بابت قطع 22 هزار و 636 درخت و درختچه و نهال تشکیل شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر اذعان داشت: برداشت ماسه، سنگ و مخلوط از اراضی ساحلی و همچنین تصرف این اراضی ممنوع است و در سال 90 تعداد 11 فقره پرونده بابت برداشت 404 مترمکعب سنگ و مخلوط و تجاوز به این عرصه‌ها در حوزه منابع طبیعی غرب مازندران تشکیل شد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول