اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خبر داد

اتخاذ تدابیر لازم برای مبارزه با قاچاق کالا

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: تدابیر لازم برای مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان سلماس پیش‌بینی و اتخاذ شده است.

اتخاذ تدابیر لازم برای مبارزه با قاچاق کالا

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری شامگاه دوشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: برنامه‎ریزی‎های محکم و خوبی برای جلوگیری از ورود کالاهای خارجی بدون ضابطه در شهرستان سلماس همزمان با سراسر کشور اندیشیده شده است.

وی افزود: دولت عدالت‌محور دهم با توجه به نامگذاری امسال سیاست‌های جدیدی را نسبت به استفاده کالاهای داخلی در کشور پیش‌بینی و اجرایی می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: نهادینه کردن فرهنگ مصرف کالای ایرانی نقش مهمی در حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از مصرف کالاهای خارجی خواهد داشت.

به گفته نظری با بهره‌گیری از منویات رهبری، مسئولان با برنامه‌ریزی مناسب انشاءالله بتوانند از توانمندی‌ها و فرصت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی استمرار سال جهاد اقتصادی است، اظهار داشت: حمایت از تولید داخلی برای تحقق شعار امسال که استمرار شعار سال گذشته یعنی جهاد اقتصادی است یک ضرورت انکارناپذیر است و مسئولان و دست‌اندرکاران باید برای تحقق این شعار برنامه‌ریزی‌های دقیقی را انجام دهند.

نظری با بیان اینکه اقتصاد، موتور محرکه هر کشور است و از این رو جهاد در این عرصه، نظام اسلامی را به کشوری قدرتمند در دنیا تبدیل می‌کند، اضافه کرد: سخنان تاثیرگذار و سرنوشت‌‌ساز رهبر معظم انقلاب در آغاز سال 1391 و تاکید معظم‌له بر حمایت از تولید داخلی و کار و سرمایه ایرانی افق جدیدی را پیش‌ روی سیستم مدیریتی کشور برای حرکت به سمت خودکفایی و اشتغال پایدار قرار داده است.

وی سال 1390 را اوج محاصره اقتصادی کشور از سوی دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: این تحریم‎ها هیچ تأثیری در روند توسعه نظام جمهوری اسلامی نداشته و مردم همچنان با عزمی راسخ در حمایت از نظام اسلامی ایستاده‌اند.

نظری اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حقیقت نویدبخش رسیدن به شعار کالای ایرانی برای مصرف‌کننده ایرانی است و همه در این سال باید برای گسترش و نهادینه‌کردن فرهنگ مصرف کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی تلاش و کوشش کنیم.

فرماندار سلماس تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی را نیازمند تلاش همه‌جانبه مردم و مسئولان برشمرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول