اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سرایان:

دام‌های فاقد مجوز بیشترین کشفیات قاچاق در سرایان هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرایان گفت: اغلب کشفیات قاچاق در شهرستان سرایان مربوط به دام‌های فاقد مجوز است.

دام‌های فاقد مجوز بیشترین کشفیات قاچاق در سرایان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، علی اسماعیلی در نخستین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سرایان با اشاره به برخی سوء‌استفاده‌ها از کارت‌های سوخت در کشور اظهار داشت: باید در مورد ابطال، جایگزینی و تغییر کاربری کارت‌های سوخت تاکسی‌های درون‌شهری و برون‌شهری و آژانس‌های کم کار تدابیر ویژه اندیشیده شود.

وی، از اجرای طرح شبنم از اول اردیبهشت‌ماه 91 به منظور شناسایی کالاهای قاچاق در صنوف مختلف خبر داد و خواستار اطلاع‌رسانی به صنوف مربوطه در این زمینه شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرایان با اشاره به دامنه‌دار نبودن موضوع قاچاق در شهرستان اغلب کشفیات قاچاق در سرایان را دام‌های فاقد مجوز دانست و افزود: طی روزهای اخیر با توجه به خشکسالی‌ها و حجم زیاد دام در شهرستان و فقر مراتع و گرانی علوفه، دامداران اقدام به انتقال دام به سایر شهرستان‌ها می‌کنند که با مشکل حمل فاقد مجوز مواجه بوده که در این راستا لازم است مسئولان نسبت به حل و رفع این مشکل اقدام کنند.

محمد عرب‌زاده، فرماندهی انتظامی سرایان نیز در این جلسه اهم کشفیات کالای قاچاق سرایان در سال 90 را دام، پرنده هوبره، برنج و سیگار عنوان کرد.

در این نشست مقرر شد گشت‌های تلفیقی در مورد بازرسی و اطلاع‌رسانی طرح شبنم در سرایان به اجرا در آید.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول