اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 2 محموله قاچاق به ارزش 650 میلیون تومان در دشتستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 2 محموله قاچاق به ارزش 650 میلیون تومان در دشتستان خبر داد.

کشف 2 محموله قاچاق به ارزش 650 میلیون تومان در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نعمت‌الله منصوری سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آرامش مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان انتظامی است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: در سال گذشته شاهد همکاری بسیار خوب مردم با نیروی انتظامی استان بوشهر بودیم و این امر در ایجاد امنیت پایدار بسیار تاثیرگذار بوده و به فضل خدا در سال جاری نیز این امر به خوبی انجام شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله 650 میلیون تومانی قاچاق در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش و هوشیاری ماموران ایستگاه شهید صلاحی شهرستان دشتستان و طی دو عملیات این محموله‌های قاچاق کشف شد.

منصوری در تشریح جزئیات این عملیات افزود: ماموران این ایستگاه در بازرسی از خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون ولوو به رانندگی "ج" که از بوشهر به طرف تهران در حرکت بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: این کامیون حامل بیش از 330 طاقه پارچه بود که ارزش مجموع این پارچه‌ها بیش از 350 میلیون تومان برآورد شده است.

منصوری گفت: همچنین در بازرسی از یک دستگاه کامیون دیگر به رانندگی "الف" که از سمت بوشهر به تهران در حرکت بود نیز بیش از 300 طاقه بزرگ پارچه خارجی کشف شده است.

وی یادآور شد: ارزش این پارچه نیز بیش از 300 میلیون تومان برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه خودروهای حامل کالای قاچاق توقیف شده‌اند اذعان داشت: رانندگان خودروها نیز دستگیر و کالای قاچاق به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال داده شده است.

این مسئول بیان کرد: با همه توان و ظرفیت موجود در راستای مقابله با قاچاق کالا تلاش و فعالیت می‌کنیم و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/wh20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول