اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه مبارزه با قاچاق سمنان خواستار شد

جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان خواستار جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور شد.

جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلیرضا هاشمی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان در سال جاری که در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن این استان تشکیل شد، با اشاره به اقدامات فرهنگی این کمیسیون در استان سمنان اظهار کرد: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان با هدف تقبیح قاچاق و ترویج مصرف کالای ایرانی اقدام به فعالیت‌های فرهنگی کرده است.

وی بیان کرد: تهیه و درج پیام‌های آموزشی و نیز تهیه صنایع دستی منقوش به پیام‌های فرهنگی و تبلیغاتی از جمله اقدامات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان در سال گذشته بوده است.

رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان گفت: برپایی جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری طرح هم‌اندیشی با دانش‌آموزان مقطع دبیرستان، نشست مشترک با اولیاء و مربیان دانش‌آموزان، تشکیل جلسات کمیته فرهنگی به منظور استفاده از توان و ظرفیت دستگاه‌های غیر عضو و همکاری با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از دیگر فعالیت‌های کمیسیون استان سمنان بوده است.

هاشمی افزود: با جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور می‌توان پویایی در پیشرفت صنعت داشت که با داشتن یک حرکت هدفمند قادر خواهیم بود، قدم بزرگی در این حیطه برداریم.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت: قطع به یقین برای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان سال 90، سال مهمی است.

رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان ادامه داد: باید در این عرصه تمام توان و تلاش خود را در جهت رشد و تعالی اقتصاد کشور به‏ کار گیریم.

هاشمی شعار امسال این کمیسیون را مصرف کالای داخلی عنوان کرد و گفت: تقویت باورهای دینی و اراده مردم در استفاده از کالاهای وطنی و تحقق نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری مهم و وظیفه ماست.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول