اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 8.5 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 8.5 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر خبر داد.

کشف 8.5 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نعمت‌الله منصوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این محموله‌های در شهرستان‌های دشتستان و دیلم کشف شده و عمده کالاهای کشف شده پاره و کولر دو تکه بوده است.

وی در ارتباط با کشف کالای قاچاق در دیلم گفت: ماموران انتظامی شهرستان دیلم در استان بوشهر با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و مراقبت‌های ویژه پلیسی به صورت شبانه روز موفق به شناسایی باند فعال قاچاق به رهبری شخصی بنام "م " 42 ساله اهل و ساکن دیلم با همدستی دو نفر بنامهای "الف و الف " شدند.

وی افزود: پس از اخذ مجوز قضایی در قالب پنج اکیپ با نظارت و هدایت عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم به آدرس محل نگهداری این اقلام اعزام وبا رعایت موازین شرعی و قانونی به منزل مذکور وارد شدند.

منصوری در ادامه گفت: در این راستا تعداد 171 دستگاه کولر دوتکه به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال کشف و ضبط شد و متهم دستگیر به همراه محموله قاچاق به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر در ارتباط با کشف کالای قاچاق در دشتستان نیز گفت: ماموران ایستگاه شهید صلاحی شهرستان دشتستان در استان بوشهر در بازرسی از خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون ولوو به رانندگی "ج" که از بوشهر به طرف تهران در حرکت بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود : در بازرسی از خودرو تعداد 334 طاقه بزرگ پارچه خارجی به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

منصوری ادامه داد: همچنین در بازرسی از یک دستگاه کامیون به رانندگی "الف " که از مسیر بوشهر به تهران در حرکت بود نیز تعداد 306 طاقه بزرگ پارچه خارجی به ارزش 3 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه گفت: رانندگان هر دو خودرو حامل کالای قاچاق عنوان کرده‌اند که صاحب کالا شخصی بنام "ن" است.

منصوری گفت: خودروهای حامل کالای قاچاق توقیف، رانندگان دستگیر و کالای قاچاق به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال داده شد .

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول