اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مواد مخدر آذربایجان‌شرقی خبر داد

انهدام باند فعال قاچاق مواد مخدر منطقه‌ای در آذربایجان‌شرقی / کشف 30 کیلوگرم تریاک در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سطح استان متلاشی و 30 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

انهدام باند فعال قاچاق مواد مخدر منطقه‌ای در آذربایجان‌شرقی / کشف 30 کیلوگرم تریاک در تبریز

حمید باغبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در ادامه پیگیری پرونده‌های قاچاقچیان فعال در سطح استان مشخص شد باندی در سطح استان به سرکردگی شخصی به هویت" ج-ج" در شهرستان مرند فعالیت گسترده‌ای در تهیه و توزیع مواد مخدر دارد چنانچه به شهرستان تبریز و مشکین‌شهر اردبیل نیز محموله مواد مخدر ارسال می‌کند.

وی افزود: رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت و پس از انجام اقدامات اولیه صحت فعالیت وی مشخص سپس در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی عناصر اصلی و مرتبط با شبکه و خودروهای مورد استفاده و حوزه فعالیت آنان مورد شناسایی قرار و تحت تعقیب و مراقبت اطلاعاتی قرار گرفت.

باغبان تاکید کرد: در نهایت برابر آخرین اطلاعات نهایی، مشخص شد سوژه اصلی محموله پنج کیلوگرمی تریاک را به سرشاخه خود در تبریز تحویل خواهد داد.

وی افزود: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضایی دو اکیپ عملیات ضربت اداره عملیات ویژه در محور مورد نظر مستقر و پس از اینکه سرشاخه به نام "ح -آ" محموله را تحویل گرفت حین برگشت به تبریز طی یک مرحله عملیات دستگیر و از زیر صندلی مقدار 4.850 کیلوگرم تریاک کشف و برای بررسی بیشتر به پلیس دلالت داده شد.

باغبان گفت: در ادامه پیگیری پرونده مشخص شد محموله دیگری به سرشاخه دیگری در مشکین‌شهر اردبیل تحویل داده خواهد شد.

باغبان تصریح کرد: در این مرحله نیز یک اکیپ ویژه برای شناسایی خودرو سرشاخه به نام "ا- ق " در محور مورد نظر مستقر در نهایت پس از اینکه نامبرده محموله را از سوژه مورد اشاره تحویل گرفت موقع عزیمت به مقصد تحت تعقیب و مراقبت ویژه قرار گرفت.

وی گفت: در نهایت با همکاری اکیپ دوم، نامبرده متوقف و دستگیر شد و در بازرسی از کاپوت جلو در قسمت موتور مقدار پنج کیلوگرم تریاک کشف و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس دلالت شد.

باغبان افزود: در مرحله نهایی پیگیری پرونده مشخص شد "ج- ج" برای تحویل محموله مبلغ  9.5 میلیون تومان به حساب قاچاقچی بزرگ در یکی از استان‌ها واریز و وی نیز متعهد شد که محموله دیگری برای نامبرده ارسال کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی گفت: با انجام دقیق کارهای اطلاعاتی و تعقیب سوژه پس از اخذ دستورات قضایی خودرو و خانه باغ و مغازه نامبرده مورد بازرسی قرار گرفت در نتیجه مقدار 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از چمدان داخل خودرو که به طرز ماهرانه‌ای در زیر آن جاسازی شده بود کشف و از خانه باغ وی نیز مقدار 30 گرم تریاک و 16 گرم سوخته تریاک و یک عدد وافور و یک دستگاه ترازوی توزین دیجیتالی کشف و پس از انجام تشریفات قانونی نیابت به مقر پلیس دلالت داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: در این خصوص پرونده مربوطه تدوین و به مقام قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول