اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی‌اعلام کرد

تشدید مبارزه با قاچاق قرص‌های روانگردان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: مبارزه با قاچاق قرص‌های روانگردان در آذربایجان‌غربی شدت بیشتری به خود می‌گیرد.

تشدید مبارزه با قاچاق قرص‌های روانگردان

کریم اکبری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان قرص‌های روانگردان، ماموران فرماندهی انتظامی استان با متوقف کردن یک دستگاه خودرو خاور در شاهین‌دژ که قبلا گزارش موثقی مبنی بر وجود قرص‌های غیرمجاز و قاچاق در آن به ماموران واصل شده بود، موفق شدند در عملیاتی 62هزار عدد قرص خارجی غیرمجاز را کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به دیگر اقلام کشف شده از این مجرمان، تصریح کرد: 200 دست انواع البسه خارجی و مقادیری از کالای قاچاق شامل پارچه و باندهای کامپیوتری از این دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

این مسئول با اشاره به دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در هفته گذشته، افزود: در عملیات مشابه دیگری که توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان صورت گرفت ماموران موفق به کشف مقادیر زیادی قرص روانگردان شدند.

اکبری با اشاره به مقادیر قرص روانگردان کشف شده از این افراد، اعلام کرد: تعداد 6هزار و 382 عدد قرص روانگردان از منزل و محل کسب فردی در ارومیه کشف و متهم با تنظیم پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول