اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه شهرستان کرج تأکید کرد

لزوم تعامل مجلس و دولت برای حل مشکلات کشور

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کرج تأکید کرد: مسئولان حاضر در قوای مقننه و مجریه باید با تعامل به فکر رفع مشکلات اساسی کشور باشند.

لزوم تعامل مجلس و دولت برای حل مشکلات کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری در مصلای کرج برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن کازرونی امروز در خطبه‌های دوم نماز بعد از دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به مسئله مورد اختلاف مجلس و دولت در مورد انتصاب برخی از مدیران دولتی اشاره کرد و گفت: در بدنه دولت و به طور کلی در جمهوری اسلامی افراد با ایمان،‌ متخصص و خدوم بسیاری هستند که می‌توان از آنها در پست‌های اجرایی مختلف استفاده کرد.

وی تصریح کرد: بنابراین نباید انتصاب یک فرد برای کشور به این اندازه حاشیه درست کرده و وقت مجلس و دولت را بگیرد.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری خطاب به نمایندگان مردم در قوای مقننه و مجریه اظهار داشت: شما از سوی مردم برای خدمت به اسلام و انقلاب و رفع مشکلات اساسی کشور انتخاب شده‌اید و نباید وقت و بودجه بیت‌المال برای اختلافات جزیی به هدر رود.

کازرونی تأکید کرد: برای تحقق این مهم مجلس و دولت باید تعامل خود را افزایش داده و با همکاری و هم‌دلی برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

* مسئولان به موضوع حمایت از تولید ملی توجه بیش‌تری داشته باشند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری سال 91 از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان حمایت از تولید ملی اظهار داشت: متأسفانه یک ماه از سال گذشته و هنوز اقدام مهمی از سوی مسئولان صورت نگرفته است.

کازرونی با اشاره به شرایط اقتصادی داخلی و خارجی و هم‌چنین تحریم‌های گسترده غرب علیه ایران اسلامی اظهار داشت: در این شرایط باید به سمت خودکفایی کامل در همه حوزه‌ها حرکت کنیم که این مهم تنها با حمایت واقعی از تولید ملی محقق می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: در این مسیر به طور قطع ملت ایران مانند گذشته پیشتیبان مسئولان و برنامه‌های حاکمیت خواهند بود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول