اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل محیط زیست گیلان:

پسماند الکترونیک در رشت جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان از افتتاح نخستین مرکز جمع‌آوری پسماندهای الکترونیک در عمارت کلاه فرنگی پارک قدس رشت خبر داد.

پسماند الکترونیک در رشت جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر عبدوس ظهر امروز در جلسه محیط زیست استان با اشاره به فرا رسیدن هفته زمین پاک و اجرای برنامه‌های ویژه، اظهار کرد: به مناسبت هفته زمین پاک نخستین مرکز جمع‌آوری پسماندهای الکترونیک استان افتتاح می‌شود.

وی، افتتاح این مرکز را با همکاری سازمان بازیافت شهرداری رشت در محوطه عمارت کلاه فرنگی پارک قدس این شهر عنوان کرد و افزود: با افتتاح این مرکز شهروندان می‌توانند با جمع‌آوری پسماندهای الکترونیک نظیر لامپ تصویر تلویزیون و تحویل آن به مرکز مذکور گام بلندی در ساماندهی این نوع پسماندها بردارند.

این مسئول، پسماندهای الکترونیک را به دلیل دارا بودن مواد شیمیایی خاص از زباله‌های خطرناک بیان کرد.

وی، برگزاری کارگاه آموزشی چگونگی مدیریت پسماندهای صنعتی و خطرناک را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و افزود: این کارگاه با حضور صاحبان واحدهای تولیدی استان برگزار می‌شود.

عبدوس، اجرای برنامه‌های فرهنگی با همکاری شهرداری را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد و گفت: همراهی کانون با کوهنوردان گیلان در پاکسازی مسیرهای کوهستانی کوه رودبار ماسوله با حضور 9 گروه کوهنوردی از استان جزو برنامه‌های هفته زمین پاک است.

وی، ورود تیم‌های داماش گیلان و ملوان انزلی به زمین بازی در هفته سی‌ویکم لیگ برتر با در دست داشتن پرده روز زمین پارک را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول