اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال محقق می‌شود

اجرای طرح جامع پسماند در دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان گفت: طرح جامع پسماند در این شهرستان تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود

اجرای طرح جامع پسماند در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضایی ظهر امروز در اولین جلسه کارگروه پسماند دهگلان در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در راستای حمایت از برنامه شهرداری‌ها و حمایت از برنامه‌های دهیاران در روستاها موسسه بازیافت در شهرستان دهگلان تشکیل می‌شود.

 به گفته فرماندار شهرستان دهگلان، توجه به بحث تفکیک زباله از مبداء و توجه به نقش مردم و فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت مردم در مدیریت پسماند از اهداف و برنامه‌های تشکیل موسسه بازیافت در شهرستان دهگلان است.

رضایی خاطرنشان کرد: در شهر  دهگلان روزانه حدود 21 تن زباله خانگی تولید می‌شود که توجه به بحث تفکیک زباله از مبدا و فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت مردم  در این امر ضروری است.

فرماندار دهگلان در ادامه از تجهیز شدن واحد خدمات شهری شهرداری دهگلان به دستگاه‌های مکانیزه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: دو دستگاه خودرو مکانیزه و وسائل و تجهیزات دیگر به این ناوگان اضافه می‌شود.

رضایی در ادامه خواستار استقرار اداره محیط زیست شهرستان دهگلان شد و گفت: با توجه به ارتقا این شهرستان و افزایش و رشد شاخص‌های بهداشتی و زیست‌محیطی، استقرار این اداره در این شهرستان ضروری است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول