اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری مردم و شهرداری و از اول اردیبهشت

طرح تفکیک زباله از مبدا در سی‌سخت اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار سی‌سخت گفت: از اردیبهشت جاری‌ اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در سی‌سخت با همکاری مردم و شهرداری اجرا می‌شود.

طرح تفکیک زباله از مبدا در سی‌سخت اجرا می‌شود

عبدالمطلب رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت در خصوص مهمترین برنامه‌های شهرداری سی‌سخت به منظور پروژه‌های شهر سالم اظهار کرد: شهر سی‌سخت به عنوان یک شهر سالم در کشور مطرح است که این خود می‌طلبد کارهای اساسی در سطح شهر انجام دهیم.

شهردار سی‌سخت در این خصوص تصریح کرد: دلیل انتخاب شهر سی‌سخت به عنوان شهر سالم، طبیعت زیبا، آب و هوای مطلوب و مردمانی است که از لحاظ فرهنگی شهرت داشته و همگی این عوامل دست در دست هم می‌دهند تا این شهر از شهرهای سالم در کشور باشد.

وی افزود: البته این عنوان برای شهر سی‌سخت وظایف ما را دو چندان کرده که همگی چه مسئولان و چه مردم در حفظ این دستاورد و تلاش برای سایر فرهنگ‌سازی‌‌ها پشتکار به خرج دهیم و این اهتمام به این موضوع موجب می‌شود که شهر سی‌سخت برترین شهر در زمینه سالم بودن در کشور انتخاب شود.

رهنما از طرح تفکیک زباله‌ها در مبدأ که از ماه آینده در سی‌سخت آغاز می‌شود خبر داد و عنوان کرد: این طرح از جمله طرح‌هایی است که می‌تواند به سالم بودن شهر نیز کمک بسزایی کند که از اردیبهشت این کار مهم و ارزشمند در شهر سی‌سخت آغاز خواهد شد.

وی در این خصوص یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود که مردم سی‌سخت با فرهنگ بالای خود در این طرح بیشترین مشارکت را داشته باشند و اگر بتوان این طرح تفکیک زباله‌ها که خانواده‌ها در اجرای آن سهم بسزایی داشته را به خوبی انجام دهیم در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که علاوه بر داشتن شهری سالم می‌توان یکی از موفق‌ترین شهرهای کشور در اجرای این طرح باشیم.

رهنما گفت: امیدواریم با اجرای این طرح مهم گام بزرگی در خدمت‌رسانی به مردم داشته باشیم و از مسئولان نیز ‌می‌خواهیم که برای موفقیت در این طرح در زمینه مالی ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول