اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جلوگیری از تخریب طبیعت

پاکسازی طبیعت از زباله توسط کارکنان نفت مسجدسلیمان

خبرگزاری فارس: در اقدامی جالب و ماندگار کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بخشی از محیط زیست این شهرستان را از زباله پاکسازی کردند.

پاکسازی طبیعت از زباله توسط کارکنان نفت مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، مدیر خدمات این شرکت اظهار کرد: این اقدام به منظور پاسداشت حرمت طبیعت و به منظور جلوگیری از تخریب منابع زیست محیطی توسط آلاینده‌های انسانی صورت گرفت.

سیروس حیدری افزود: این عملیات به مدت دو روز و با همکاری بیش از 60 نفر از پرسنل این شرکت از دوراهی لالی تا امامزاده هفت شهیدان انجام شد که در آن، بیش از یکهزار کیسه زباله سایز بزرگ، زباله رها شده توسط شهروندان در ایام نوروز در این منطقه زیبا جمع‌آوری شد.

وی خاطر نشان کرد: منطقه دوراهی لالی تا امامزاده هفت شهیدان از جمله مناطق دارای طبیعت زیبا و جذاب شهرستان است که در فصل بهار عده زیادی از شهروندان و مسافران نوروزی آن را برای تفریح و تفرج انتخاب می‌کنند اما  متأسفانه بی‌توجهی شهروندان و گردشگران به حفاظت از محیط زیست و رها کردن زباله، چهره زیبای این منطقه را بسیار کریه و زشت منظر کرده بود.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول