اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمی:

تغییر محل دفن زباله گرمی در دستور کار است

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمی گفت: تغییر محل دفن زباله شهرستان با هدف پاکسازی محیط شهری در اولویت کاری کار گروه بهداشت محیط است.

تغییر محل دفن زباله گرمی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حافظ میرزانژاد صبح امروز در جلسه کار‌گروه بهداشت محیط  شهرستان گرمی اظهار داشت: ما باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح تهدید پسماندها را به فرصت تولید مواد عالی و شیمیایی تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه روزانه میلیون‌ها تن زباله تولید و به دلیل نبود مدیریت صحیح به حال خود رها می‌شود افزود:  امروز از زباله به نام طلای کثیف یاد می‌شود و ما نیز باید با استفاده از فرصت به وجود آمده این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمی در ادامه بیان داشت: شیر‌آبه زباله‌های شهر گرمی از محل دفن زباله این شهر وارد آب‌های زیر زمینی می‌شود.

میرزانژاد تصریح کرد: آزمایشات علمی وجود باکتری‌های خطرناک و پاتوژن‌های مضر را در آب‌های زیر زمینی محل دفن زباله شهر گرمی به اثبات رسانده است.

وی با اعلام اینکه محل دفن زباله شهر گرمی بالاتر از این شهر قرار دارد، نسبت به احتمال ورود شیرآبه زباله‌ها به آب‌های سطحی نیز هشدار داد.

این مسئول همچنین با اشاره به اثرات مخرب باکتری‌های شیرآبه زباله بر دستگاه گوارش و سیستم تنفسی انسان، بر لزوم تغییر محل دفن زباله گرمی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی نیز اظهار داشت: توزیع آرد نامرغوب و نامناسب موجب افت کیفیت نان در این شهرستان شده است.

عزیز صحرایی افزود: این مشکل تنها مختص به گرمی نیست و به دلیل توزیع آرد نامناسب در سطح استان اردبیل در اغلب شهرستان‌ها وجود دارد.

وی  تصریح کرد: استفاده از افزودنی‌‌های مجاز نیز در افزایش کیفیت پخت نان چندان موثر نبوده است.

این مسئول بیان داشت: مکاتبات لازم برای تغییر آرد توزیعی با مسئولان استانی انجام شده و آنها نسبت به رفع این مشکلات قول مساعد داده‌اند. 

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول