اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گیلانغرب:

2500 خانوار گیلانغربی از خدمات حمایتی بهزیستی برخوردارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان گیلانغرب گفت: 2500 خانوار این شهرستان زیر پوشش خدمات حمایتی اداره بهزیستی گیلانغرب هستند و از خدمات حمایتی و مستمری استفاده می‌کنند.

2500 خانوار گیلانغربی از خدمات حمایتی بهزیستی برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه علی اکبر رستمی در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی گیلانغرب افزود: هم اکنون بیش از یک هزار نفر از جمعیت تحت پوشش این اداره، افراد معلول و از کار افتاده‌اند که مشمول دریافت خدمات حمایتی هستند.

رستمی با بیان اینکه ساخت مسکن یکی از اقدامات حمایتی بهزیستی برای مددجویان تحت پوشش است، تأکید کرد: 40 واحد مسکونی برای این منظور ساخته شده و تا دو ماه آینده به مددجویان تحت حمایت بهزیستی این شهرستان واگذار می‌شود.

وی اظهار داشت: این واحدها در قالب مسکن مهر در فازهای 3 این شهرستان ساخته شده و به خانوارهای واجد شرایط تحت حمایت بهزیستی گیلانغرب واگذار می‌شود.

رستمی بیان کرد: 558 میلیون ریال کمک از محل سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان برای تأمین مسکن و جهیزیه نو عروسان خانوارهای تحت حمایت بهزیستی این شهرستان اختصاص داده شده است.

وی اظهار کرد: 750 قطعه بن کارت رفاه به 750 خانوار به تعداد یک هزار و 200 نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی در ماه جاری داده شده است.

انتهای پیام/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول