اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

کیفیت خدمات بهزیستی ایران باید متفاوت باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کیفیت خدمات بهزیستی در کشور باید متفاوت از خدمات‌دهی سایر دولت‌ها در دنیا باشد.

کیفیت خدمات بهزیستی ایران باید متفاوت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار مسئولان بهزیستی شهرستان ساری، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: یکی از مقدس‌ترین کارهای که انسان می‌تواند با انجام آن محبوب درگاه خداوند شود خدمت به افراد ناتوان و ضعیف است.

این مسئول با بیان اینکه بیشتر مشتریان اداره بهزیستی افراد ضعیف جامعه هستند، یادآور شد: مسئولان بهزیستی در رسیدگی به مراجعان خود باید بسیار مراقب باشند و در رسیدگی به امور آنها کوتاهی نکنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: بهزیستی جایگاه مقدسی است و به خاطر اینکه اقداماتی که در این سازمان انجام می‌شود مورد رضایت خداوند است.

وی با اشاره به سختی کار مسئولان بهزیستی یادآور شد: کار در بهزیستی بسیار سخت و طاقت‌فرسا است به خاطر اینکه ساماندهی افراد مددجو بسیار پراسترس و خطرناک است و جامعه نیز باید نسبت به سختی‌های کار بهزیستی آگاهی داشته باشد.

طبرسی در ادامه بیان داشت: افراد داری مشکل اجتماعی جز بهزیستی پناهگاه دیگری ندارند و این مسئله باید مورد توجه شاغلان بهزیستی قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: کسانی که در بهزیستی کار می‌کنند مورد محبت خدا قرار گرفتند و کار در مراکز درمانی نظیر بهزیستی باید همراه با قرب‌الهی باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توصیه‌های ائمه اطهار نسبت به رسیدگی به افراد نیازمند گفت: خدمات بهزیستی در کشور ما به خاطر داشتن روحیه دینی و عاطفی باید متفاوت‌تر از سایر کشورها باشد.

وی متذکر شد: به خاطر توصیه‌های ائمه محور خدمات بهزیستی در کشور باید گسترش و کیفیت نوع خدمات نسبت به سایر دولت‌ها باید برجسته‌تر باشد.

طبرسی در پایان خطاب به کارکنان بهزیستی اذعان داشت: رضایت خداوندی را در رسیدگی به معلولان در نظر داشته باشید.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول