اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

اختتامیه چهارمین جشنواره کارآفرینی خراسان‌جنوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان اختتامیه چهارمین جشنواره کارآفرینی در سالن اجتماعات بهزیستی خراسان‌جنوبی برگزار شد.

اختتامیه چهارمین جشنواره کارآفرینی خراسان‌جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره کارآفرینی استان اظهار داشت: زمینه‌سازی مناسب برای ورود کارجویان به دید باز و اطلاعات کافی به عرصه کار یکی از اهداف مهم دوره‌های آموزشی کارآفرینی است.

علی فرجامی افزود: رونق کارآفرینی در جامعه نیازمند الزامات شخصی و جمعی است که باید با فراهم‌سازی الزامات جمعی زمینه مناسب برای ورود افراد به این عرصه فراهم شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کارآفرینی باید در رأس اقدامات دولت قرار گیرد، گفت: حمایت از کارآفرینان باید مورد توجه جدی دولت قرار گیرد.

معاون سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: کارآفرینی عاملی موثر در پاسخگویی به کسب و کار و توسعه جامعه است.

فرجامی تصریح کرد: بحث توسعه اقتصادی کشورها ملاک فقر و ثروت آنها است و میزان فقر و ثروت یک جامعه بستگی به کارآفرینی دارد.

وی افزود: باید با آماده‌سازی زیربناها و زیرساخت‌های لازم زمینه ورود کارآفرینان به عرصه کسب و کار و ایجاد اشتغال فراهم شود.

معاون سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی با اشاره به نامگذاری سال جاری با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری و با اشاره به اینکه تولید ملی باید توسط کارآفرینان صورت گیرد، تصریح کرد: حمایت از تولید ملی حمایت از کار و اشتغال است و باید برای پاسخگویی به عرصه کسب و کار و توسعه جامعه به بحث کارآفرینی توجه جدی شود.

فرجامی با اشاره به اینکه کشاورزی یکی از حوزه‌های اصلی ایجاد اشتغال در کشور است، خاطرنشان کرد: طرح توسعه کشاورزی نیز در راستای انجام این امر اجرا می‌شود.

در پایان 25 نفر از کارآموزان برتر جهاد دانشگاهی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، بنیاد توسعه کارآفرینی و شرکت بهبود سیستم خراسان‌جنوبی با اهدای لوح تجلیل شدند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول