اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی کاشان خبر داد

برگزاری جشنواره قرآن و عترت خانواده بزرگ بهزیستی در کاشان

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگی منطقه دو اداره کل بهزیستی استان اصفهان از برگزاری جشنواره قرآن و عترت خانواده بزرگ بهزیستی در کاشان خبر داد.

برگزاری جشنواره قرآن و عترت خانواده بزرگ بهزیستی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، امین عسگری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره با موضوع قرآن و عترت در جهت کمک به احیا و رونق فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در سطح جامعه هدف صورت گرفته است.

وی افزود: این جشنواره به صورت حضوری و در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن، ترتیل و اذان ساعت هشت صبح روز جمعه اول اردیبهشت‌ماه در محل خانه نگین، کوی مسجد میرنشانه در خیابان محتشم کاشان برگزار می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان یادآور شد: مسابقات کتبی نیز با موضوعات دل نوشته، کتابخوانی، صحت قرائت نماز، نقاشی و خوشنویسی در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

عسگری با اشاره به حضور داورانی از اصفهان و تهران در این مسابقات بیان داشت: جشنواره قرآن و عترت خانواده بزرگ بهزیستی در کاشان با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: پرسنل و خانواده کارکنان بهزیستی، نابینایان و معلولان جسمی و حرکتی، فرزندان خانه‌های کودک و نوجوان، مربیان و خردسالان مهدهای کودک، فرهیختگان سالمند بالای 55 سال، مراکز آسیب‌های اجتماعی و ترک اعتیاد و زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها گروه‌های هدف این جشنواره می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی و انس با قرآن جامعه را در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌کند متذکر شد: ترویج فرهنگ قرآن در جامعه موجب استحکام بنیان خانواده می‌شود و در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان مهلت ثبت‌نام برای علاقمندان حتی تا روز جمعه زمان برگزاری مسابقات اعلام کرد و اذعان داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 5334434-0361 و یا به آدرس اینترنتی www.behzustyesfahan. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول