اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی هرمزگان:

حوزه بهزیستی نیازمند تحلیل‌های رسانه‌ای است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: با هدف خدمت‌رسانی و حل مسائل و مشکلات مددجویان و معلولان، حرکت رسانه‌ها به سمت تولید گزارش‌های تحلیلی در این عرصه لازم و محسوس است.

حوزه بهزیستی نیازمند تحلیل‌های رسانه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم محمدی‌‌فارسانی عصر امروز طی نشستی پیرامون کارکرد خبرگزاری‌ها با کارشناسان و خبرنگاران این بخش از رسانه‌ها اظهار داشت: در سال جدید که از سوی رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده، مجموعه بهزیستی اولویت کاری خود را در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه هدف، بازدید از رسانه‌ها و به ویژه خبرگزاری‌ها قرار داده است.

وی در ادامه با "قدردانی از تلاش رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها در انعکاس اخبار و گزارش‌های استان و شهرستان‌ها" افزود: آگاهی‌رسانی پیرامون خدمات بهزیستی به مردم و جامعه هدف است که می‌تواند هم این مجموعه و هم جامعه را یاری کند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان ادامه داد: با توجه به اینکه حوزه بهزیستی گسترده است، لذا می‌طلبد که خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها در راستای خدمت‌رسانی و حل مسائل و مشکلات مددجویان و معلولان به سمت گزارش‌های تحلیلی بروند و آن را در جامعه مطرح کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه حوزه بهزیستی گسترده است لذا می‌طلبد که خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها در راستای خدمت‌رسانی و حل مسائل و مشکلات مددجویان و معلولان به سمت گزارش‌های تحلیلی بروند و آن را در جامعه مطرح کنند.

این مسئول در ادامه از اهالی رسانه به ویژه خبرگزاری‌ها خواست با توجه به حجم عمده کار بهزیستی در بخش‌های مختلف توانبخشی، پیش‌گیری، معلولیت‌ها، مهدهای کودک، زنان سرپرست خانوار و سایر بخش‌ها، نقاط ضعف و قوت مجموعه بهزیستی به خوبی رصد شود.

محمدی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال جاری تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که رهبر فرزانه انقلاب بیان کردند و با درایت خاص نام‌گذاری سال‌ها را شاهد هستیم باید فعالیت‌هایمان را نیز در راستای محقق شدن این پیام داشته باشیم که این امر با حمایت رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به دور چهارم سفر هیئت دولت به هرمزگان گفت: سفر اخیر ریاست جمهوری به استان برای اداره بهزیستی بسیار ارزشمند و دستاوردهای بسیار مهمی از جمله ساخت مسکن برای مددجویان و معلولان، ایجاد اشتغال برای جامعه هدف، حمایت از انجمن‌های مرتبط با سازمان و چند مصوبه خوب دیگر به همراه داشته است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول