اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

خبرنگاران مشکلات مردم را مطرح کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: خبرنگاران باید در رسانه‌های خود به مطرح کردن مشکلات مردم اقدام کنند.

خبرنگاران مشکلات مردم را مطرح کنند

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رسالت اصلی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران به طور کلی اصحاب جراید انعکاس مسائل و مشکلات اقشار مختلف جامعه در رسانه‌های جمعی است زیرا آنها به معنای واقعی کلمه پل ارتباطی بین مردم و مدیران هستند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران باید درراستای نقد و بررسی عملکرد مسئولان گام بردارند و در چارچوب قانون و با رعایت خطوط قرمز همچنین ضمن حفظ ارزش‌های انقلاب به نقد عملکرد مسئولان و متولیان امور مبادرت کنند تا امور اجرایی کشور در زمینه‌‌های مختلف با سرعت و دقت عمل بیشتری اجرایی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: رسانه‌های جمعی ضمن اینکه برای نابودی دشمنان نظام و ضدانقلاب تلاش بی‌‌وقفه‌ای دارند باید برای توسعه و پیشرفت روزافزون استان بیش از بیش تلاش کنند و در این راستا موانع توسعه استان را معرفی کنند تا به این قبیل مسائل مردم آگاه شوند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید اطلاع‌رسانی در هر زمینه سرلوحه عمل خود قرار دهند ادامه داد: سال 1391 برای ملت ایران سرشار از رویداد و فعالیت خواهد بود زیرا دشمنان برای دشوار کردن تحریم‌های اقتصادی تلاش می‌کنند همچنین اجرایی شدن فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در جامعه مطرح است.

قاضی‌پور با بیان اینکه باید شرایط کنونی کشور ضمن مقایسه با کشورهای دیگر در جامعه اطلا‌‌‌‌ع‌رسانی شود خاطرنشان کرد: افزایش قیمت بعضی کالاها و گرانی‌های موجود متاثر از تغییرات جهانی است از این رو سزاوار نیست در همه موارد مسئولان را مقصر دانست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشور همچنین تحقق یافتن چشم‌انداز ترسیم شده باید مردم در کنار مسئولان قرار گرفته و به دنبال آن انتقادها، پیشنهادها و راه‌کارهای مختلفی برای اجرای بهتر امور ارائه دهند.

انتهای پیام/ر20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول