اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان‌جنوبی:

اصحاب رسانه باید کم و کاستی‌ها را منصفانه نقد کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مطبوعات و اصحاب رسانه باید کم و کاستی‌ها را منصفانه نقد کنند، گفت: همه چیز را نباید به حساب قصد و غرض افراد گذاشت.

اصحاب رسانه باید کم و کاستی‌ها را منصفانه نقد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ابراهیم افشاری صبح امروز در نخستین همایش بزرگ اصحاب رسانه، مطبوعات و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی در بیرجند اظهار داشت: بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری اگر می‌خواهیم ایران اسلامی را بسازیم نیاز به همدلی و همکاری تمامی افراد و دستگاه‌های اجرایی جامعه است.

وی به حوادث سیاسی دنیا به ویژه کشور سوریه اشاره کرد و افزود: میدان نبرد سخت دیگری به بهانه بیداری اسلامی در سوریه شروع شده است.

*سوریه کشوری حامی مقاومت است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی خراسان‌جنوبی ادامه داد: سوریه کشوری حامی مقاومت است که استکبار و جهان عرب می‌خواهند این کشور به حامی صهیونیست‌ها تبدیل شود.

افشاری بر عدم غفلت و تعلل و درگیر نشدن به اختلافات در کشور تأکید کرد و گفت: رابطه ما با جامعه مطبوعات و رسانه‌ای رابطه خوبی است.

وی بر ایجاد فضای همدلی و همکاری در جامعه مطبوعات و اصحاب رسانه تأکید کرد و اظهار داشت: استان خراسان‌جنوبی به سبب نوپا بودن برخی از زیرساخت‌های لازم را ندارد و اصحاب رسانه و مطبوعات می‌توانند کاری کنند تا مدیران پای کار آیند و با همکاری روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برای توسعه استان گام‌های مؤثری برداشته شود.

*خراسان‌جنوبی کمترین درآمد کشور را دارد

رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه خراسان‌جنوبی 0.9 درصد جمعیت کشور را دارد، اظهار داشت: کمترین درآمد کشور در سال گذشته که 60 میلیارد تومان بوده از آن خراسان‌جنوبی است که از نظر درآمد رتبه سی و یکم کشور را داراست.

افشاری با بیان اینکه دو درصد اعتبارات کشوری به استان اختصاص یافته است، تصریح کرد: در سال جاری اختصاص اعتبارات به خراسان‌جنوبی از تمامی استان‌ها بیشتر بوده است.

وی با اشاره به سفر چهارم هیئت دولت به استان گفت: در این سفر مصوبات خوبی برای استان مصوب شد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در کشور ما رقابت برای خدمت وجود دارد، اذعان داشت: مزیت این استان برای سرمایه‌گذاری در امنیت آن است که نقش خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات در این زمینه و پرداختن به مقوله سرمایه‌گذاری و امنیت بسیار مؤثر است.

افشاری به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفندماه سال 90 در بهترین شرایط و با حضور و مشارکت 84.5 درصدی مردم خراسان‌جنوبی در پای صندوق‌های رأی برگزار شد.

وی یادآور شد: در سال جاری باید شورای اطلاع رسانی را تقویت و جلسات بیشتری در این زمینه برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول