اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اراک برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های نقش رسانه‌ها در غنی سازی اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: کارشناس ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی از برگزاری سلسله نشست‌های نقش رسانه‌ها در غنی‌سازی اوقات فراغت در اراک خبر داد.

سلسله نشست‌های نقش رسانه‌ها در غنی سازی اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌ عظیمی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نشست‌ها به همت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با حضور نمایندگان خبرگزاری‌های رسمی کشور در اراک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای استفاده بهینه و بهتر نوجوانان و جوانان از امکانات و برنامه‌های فراغتی استان و طبق نظرسنجی‌های انجام شده در زمینه برنامه‌های سال گذشته تقاضا محوری و تنظیم برنامه‌ها بر اساس خواست مردم رویکرد اصلی ستاد ساماندهی اوقات فراغت امور جوانان است.

عظیمی‌زاده یکی از راهکارهای مشارکت مردم در برنامه‌ ریزی فراغتی را تلاش رسانه‌ها و ارتباط متولیان امر با رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌ها پل ارتباط مردم و مسئولان هستند و در صورت برداشت درست رسانه‌ها از نیازها و خواسته‌های مردم این پل‌های ارتباطی می‌توانند راهگشای مسئولان و برنامه‌ریزان در تنظیم برنامه‌های مورد علاقه و پر استفاده برای مردم باشند.

کارشناس ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی گفت: در همین راستا معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در نظر دارد سلسله نشست‌های نقش رسانه‌ها در اوقات فراغت را برگزار کند که نخستین نشست از این سری نشست‌ها چهارشنبه 30 فروردین ماه با حضور نمایندگان خبرگزاری‌های رسمی کشور در محل معاونت امور جوانان برگزار خواهد شد.

به گفته وی این نشست‌ها با محورهای نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی بهتر اوقات فراغت، نقش رسانه‌ها در ایجاد هماهنگی بین بخشی اوقات فراغت، نقش رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی جوانان و مسئولان، نقش رسانه‌ها در نظارت بر اجرای برنامه‌های فراغتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول