اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی اصفهان:

رسانه‌ها در عدم تبلیغ برندهای خارجی کوشا باشند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان گفت: رسانه‌ها در عدم تبلیغ برندهای خارجی کوشا باشند.

رسانه‌ها در عدم تبلیغ برندهای خارجی کوشا باشند

عباس خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به این مطلب که باید به نیروی جوان آماده به کار ارزش داد، بیان داشت: در تمام مراحل تولید ظرفیت خالی بسیاری است و ما باید برای جهش در راستای تولید ملی تمام نیروی جوان و آماده به فعالیت را به کار گیریم.

وی ادامه داد: با توجه به نام‌گذاری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که توسط رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری شد امید است در سال جاری تمام ارگان‌ها و نهادها در زمینه تولید ملی گام بلندی بردارند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان به توان رقابت تولیدکنندگان داخلی در مقابل محصولات خارجی اشاره کرد و  اظهار داشت: با توجه به این نکته انواع و اقسام  مواد به کشورمان از قبیل مواد اولیه وارد می‌شود ما نمی‌توانیم ادعایی مبنی بر قطع واردات به کشور به طور کلی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر واحدهای تولیدی محصولات خود را به صورت استاندارد و با کیفیت تولید کنند و در این زمینه نیز قیمت‌گذاری مناسب انجام شود پیش‌بینی می‌شود که تولیدکننده توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارد.

خزایی اضافه کرد: مدنظر قرار دادن شعار ایرانی جنس ایرانی بخر، یکی از عواملی است که آحاد مردم نیز باید در اجرا شدن این شعار همت گذارند.

وی با اشاره به رسانه‌های کشور بیان داشت: رسانه‌ها باید در زمینه عدم تبلیغات برندهای خارجی کوشا بوده و به تولیدکننده داخلی انگیزه ساختن بدهد.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان اظهار داشت: اگر محصولات ایرانی خریداری شود کمک به سر کار ماندن یک جوان در شغل خود می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول