اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان تأکید کرد

نقش مؤثر رسانه‏ها در اعتمادسازی مردم نسبت به مسئولان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بر نقش بسیار مهم و مؤثر رسانه‏ها در اعتمادسازی مردم نسبت به مسئولان نظام تأکید کرد.

نقش مؤثر رسانه‏ها در اعتمادسازی مردم نسبت به مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی شکری در جمع خبرنگاران شاهرودی افزود: هر اندازه که رسانه‏ها بتوانند شفاف و درست به مردم اطلاعات بدهند، گرایش به سمت رسانه‏های خارجی کم شده و اعتماد آنها به مسئولان نظام بیشتر می‏شود.

وی با بیان اینکه در این رابطه نیاز است تا بین مسئولان و رسانه‏ها همکاری و تعامل بالایی وجود داشته باشد، اظهار داشت: روابط عمومی‏ها باید اطلاع‌رسانی به موقع و خوبی داشته باشند.

شکری فعالیت مطبوعات و رسانه‏های محلی در زمینه اطلاع‏رسانی را مطلوب دانست و تصریح کرد: مطبوعات محلی شاهرود ویژگی‏های یک رسانه مطلوب را به خوبی دارا بوده و توانسته‏اند در این امر به طور مناسبی عمل کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در بخش دیگری با اشاره به نام‌گذاری امسال گفت: پیام مقام معظم رهبری هر ساله به عنوان قطب‏نمای کشور است که نشان می‏دهد به کدام سمت باید حرکت کنیم و در این خصوص مسئولان باید بحث تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را با جدیت دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در پایان سال 91 انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم، امید است با کمک همه عوامل اجرایی، سال 91 را به خوبی و با شور و نشاط آغاز کرده و به سلامتی به پایان برسانیم.

در این دیدار، برخی از مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه‏های اجرایی استان سمنان و شهرستان شاهرود نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول