اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته قوه قضائیه

رسانه‌های فعال کرمان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس کل دادگستری استان کرمان در حوزه روابط عمومی گفت: در هفته قوه قضائیه از خبرنگاران و رسانه‌های فعال کرمان تجلیل می‌شود.

رسانه‌های فعال کرمان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمد بصیریان اظهار داشت: رسانه‌ها و روابط‌عمومی هر دو ماهیتی رسانه‌ای دارند و با توجه به داشتن مخاطبان یکسان، ایجاد پیوند و ارتباط و همدلی بین مسئولان و مردم ، تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی از اهداف مشترک این دو رسانه است.

وی افزود: عدم شناخت و آگاهی کافی نسبت به جایگاه، ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و محدودیت‌ها از سوی رسانه‌های جمعی و روابط عمومی‌ها نسبت به یگدیگر از مهم‌ترین چالش‌ها و تنگنا‌های ارتباطی بین این دو واحد مطرح است.

بصیریان با بیان اینکه ضعف‌هایی در ارتباطات بین دو طرف وجود دارد، گفت: کمبود نیروی انسانی متخصص و آشنا برای برقراری ارتباط مؤثر و حرفه‌ای، نداشتن بانک اطلاعاتی،عدم استفاده از ابزارهای جدید و نوین اطلاع‌رسانی از مهم‌ترین ضعف‌های روابط عمومی‌ها در مقابل رسانه‌ها است.

وی تصریح کرد: حوزه روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان در نظر دارد با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، ارتباطات رسانه‌ای خود را با خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، نشریات سراسری و محلی گسترش داده تا حق صاحبان اصلی نظام که مردم هستند در این میان ضایع نشود .

بصیریان خاطرنشان کرد: فعال‌سازی سایت دادگستری و درج سریع اخبار در آن، ارسال پیامک تیتر اخبار، ارسال فاکس اخبار به نمابر رسانه‌ها، ارسال متن اخبار از طریق پست الکترونیکی انجام مصاحبه با مسئولان قضایی استان و ارائه و اعلام عملکرد فعالیت آنان از جمله اولویت‌های حوزه روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان است.

مشاور رئیس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت: از سوی روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بازخورد اخبار دستگاه‌های قضائی سراسر استان در رسانه‌ها مورد بررسی قرار گرفته و از رسانه‌های فعال در امر اطلاع‌رسانی در هفته قوه قضائیه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول