اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

اخبار ورزشی جایگاه ویژه‌ای در رسانه‌ها دارد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: ما باید به بحث روابط عمومی به معنای واقعی اهمیت بدهیم زیرا اخبار ورزشی جایگاه ویژه‌ای در میان رسانه‌ها دارد.

اخبار ورزشی جایگاه ویژه‌ای در رسانه‌ها دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا خوش‌باطن عصر امروز در جلسه نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های ورزشی استان خراسان‌رضوی که در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت حوزه روابط عمومی در اداره‌کل ورزش و جوانان از حوزه معاونت ورزشی بالاتر است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: بنابراین باید از نظرات یکدیگر استفاده کرده و نقاط ضعف خود را بپوشانیم.

خوش‌باطن با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده در ادارات است و همه ارتباطات براساس این حوزه صورت می‌گیرد، تأکید کرد: براساس مسئولیت جدیدی که برعهده اینجانب در اداره‌‌کل گذاشته شده است، سعی داریم که تغییر و تحولاتی را در این حوزه صورت دهیم.

وی افزود: در این نشست تمام مسئولان روابط عمومی‌های استان گردهم آمدند تا از افکار همه گروه‌های مختلف در راستای توسعه روابط عمومی استان و جامعه صحبت کنیم.

خوش‌باطن بیان کرد: در این جلسه سعی داریم تا با تعامل با یکدیگر نقاط ضعفی که در ارسال خبر و در مجموعه روابط عمومی وجود دارد را نیز پوشش دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید تعاملی بین روابط عمومی استان و شهرستان‌‌ها صورت گیرد تا اخباری که اعلام می‌شود سالم و در اسرع وقت باشد، تصریح کرد: ارسال اخبار باید تنها از یک کانال صورت گرفته تا موثق و بی‌خدشه باشد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان افزود: جامعه ورزش و خبرنگاران ورزشی نیز ویژگی خاصی نسبت به خبرنگاران دیگر دارند.

وی اظهار داشت: اگر نوع خبرها را در گروه‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنیم اغلب خبرها چه در بخش‌های اجتماعی و چه در بخش‌های دیگر به صراحت بیان نمی‌شود.

خوش‌باطن با بیان اینکه در خبرهای ورزشی واقعیت‌های تلخ و شیرین ورزش به صراحت بیان می‌شود، اظهار داشت: بنابراین معمولاً خبرهای ورزشی نسبت به اخبار گروه‌های دیگر شاخص است و همه می‌توانند به راحتی در آن به بحث و انتقاد پرداخته و خبرنگاران نیز می‌توانند به راحتی به ارسال خبر اقدام کنند. 

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول