اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

رسانه‌ها بخشی از ماهیت ورزش خراسان‌رضوی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: همه ما باید برای ارتقای ورزش خراسان‌رضوی تلاش کنیم، رسانه‌ها نیز بخشی از ماهیت ورزش استان هستند.

رسانه‌ها بخشی از ماهیت ورزش خراسان‌رضوی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری عصر امروز در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های ورزشی استان که در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در سال جدید نیازمند شکل‌گیری روابط عمومی هیئت‌های ورزشی و شهرستان‌ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: ما در روابط عمومی‌ها یک مجموعه وسیع و بزرگ را پوشش می‌دهیم.

وی افزود: علاوه بر آن ما چیزی حدود چند صد ورزشکار داریم که اخبار و فعالیت‌های آنها نیز باید انعکاس پیدا کند.

هاشمی‌جواهری ادامه داد: شاید در روابط عمومی ادارات دیگر چنین نباشد اما آنچه ما در نظر داریم این است که در اسرع وقت خبر را بفرستیم و خبر ما سالم و درست باشد تا خواننده را جذب خبر ورزشی کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از هنرهای خبرنگاران ورزشی این است که بتوانند جاذبه در بین خوانندگان و یا بینندگان مطالب ما به وجود آورند تا آنها نیز به ورزش گرایش پیدا کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: سایت‌های خبری و روابط عمومی شهرستان‌ها باید به سایت و پرتال خبری اداره‌کل متصل باشند، بنابراین برای راه‌اندازی سایت باید اعتبارات لازم در نظر گرفته ‌شود.

هاشمی‌جواهری با اشاره به اینکه ما برای ارتقای ورزش خراسان‌رضوی نیاز به کار فراوان داریم، ادامه داد: ما باید با هم‌دلی و همکاری کارهای بزرگی در این زمینه انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: از حاشیه‌سازی در ورزش هیچ کس به جایی نرسیده بنابراین همه ما باید همت خود را با هم یکی کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول