اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی در گفت‌وگو با فارس:

کاراته‌کاهای قمی مدعی حضور در مسابقات جهانی و آسیایی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: کاراته‌کاهای قمی بعد از موفقیت‌های ارزنده سال گذشته، امسال نیز آماده و مدعی حضور در مسابقات جهانی و آسیایی هستند.

کاراته‌کاهای قمی مدعی حضور در مسابقات جهانی و آسیایی هستند

حسن عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: سال گذشته کاراته‌کاهای قمی موفق به کسب پنج مدال از پیکارهای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان شدند و این عناوین به غیر از افتخاراتی است که در رقابت‌های بین‌المللی نصیب کاراته قم شد.

وی ادامه داد: سال گذشته علی نجفی، محمد شایگان و مهدی عافیتی در پیکارهای رده سنی جوانان کاراته قهرمانی آسیا و امیر مهدی‌زاده نیز در رقابت‌های رده سنی بزرگسالان کاراته قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شدند.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان نیز علی نجفی کاراته‌کای توانمند و ارزنده قمی همراه با تیم ملی کشورمان به مالزی محل برگزاری این رقابت‌ها اعزام شد و با شایستگی به مدال برنز دست یافت.

وی در ادامه از حضور موفق کاراته‌کاهای قمی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی خبر داد و بیان داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان در زنجان و رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید در تبریز برگزار شد و کاراته‌کاهای قمی حضوری موفق در این رقابت‌ها داشتند.

عابدی در ادامه با بیان اینکه از سوی اتحادیه کاراته آسیا شرایط سنی شرکت‌کنندگان در مسابقات قهرمانی 2012 آسیا اعلام شده است اضافه کرد: دوازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا با شرکت برترین‌های قاره کهن قرار است 24 تا 27 تیر ماه در تاشکند ازبکستان برگزار شود و کاراته‌کاهای قمی سعی خواهند کرد با بهترین شرایط تیم ملی را همراهی کنند.

رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز کرد: در رده سنی 14 تا 15 سال متولدین دوازدهم دی ماه سال 1375 تا دهم دی ماه سال 1377 مجوز حضور در پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا را دارند در حالی که در رده سنی 16 تا 17 سال، متولدین یازدهم دی ماه سال 1373 تا یازدهم دی ماه سال 1375 مبارزه می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به شرایط سنی کاراته‌کاهای بزرگسال شرکت‌کننده در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا خاطر نشان کرد: در رده سنی بزرگسالان متولدین قبل از دهم دی ماه سال 1373 شرکت خواهند کرد در حالی که در کاتای تیمی رده سنی 14 تا 17 سال می‌توانند شرکت کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول