اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز

شرایط فعالیت برای بهبودیافتگان از مواد مخدر فراهم شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا شرایط فعالیت برای بهبودیافتگان از مواد مخدر فراهم شود.

شرایط فعالیت برای بهبودیافتگان از مواد مخدر فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی بعد از ظهر امروز در نشستی پیرامون اشتغال معتادان بهبود یافته اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که برای بهبود یافتگان مواد مخدر باید انجام داد ایجاد شرایط کسب و کار است تا آنان دیگر دغدغه‌ای برای امرار معاش خود نداشته باشند.

وی ادامه داد: نباید بعد از بهبودی آنان را در شرایط روحی حساسی که دارند تنها گذاشت لذا باید دست آنان را گرفت و با ایجاد شرایط مناسب آنان را امیدوار به ادامه زندگی کرد.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: این موضوع اثبات شده است که اگر نتوانیم شرایط کاری برای این دسته از افراد را مهیا کنیم آنان دوباره به وضعیت قبلی خود بازمی‌گردند و اجتماع را دچار ناهنجاری‌هایی می‌کنند.

رجبی با تأکید بر اینکه باید شرایط و زمینه‌های ورود این افراد به اجتماع فراهم شود، افزود: باید دیدگاه جامعه را در مورد معتادان بهبود یافته تغییر دهیم تا مردم آنان را به عنوان یک شهروند سالم بپذیرند.

رجبی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم مقرر شده است تا اداره‌کل بهزیستی البرز با تشکیل کارگروه‌هایی اقدامات خود را به منظور تدوین طرحی درباره بهبودیافتگان از مواد مخدر انجام دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز تصریح کرد: باید روحیه نشاط و شادابی را در بین این افراد ارتقاء داد و آنان را به ادامه زندگی درست و بدون دردسر تشویق کرد.

رجبی در ادامه سخنان خود گفت: با تمهیدات اندیشیده شده اردوگاهی به منظور نگه‌داری و درمان معتادان و کارتن‌خواب‌ها در این استان ایجاد می‌شود.

وی مکان ایجاد این اردوگاه را کلاک کرج عنوان کرد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول