اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت:

همکاری دهیاران برای مبارزه با موادمخدر ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: همکاری دهیاران با نیروی انتظامی برای مبارزه با موادمخدر ضروری است.

همکاری دهیاران برای مبارزه با موادمخدر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، ذبیح‌الله کاظمی شامگاه سه‌شنبه در نشست اعضای شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سردشت نقش دهیاران را در همکاری با ستاد مبارزه با موادمخدر مهم برشمرد و اظهار داشت: باید از توانایی‎های دهیاری‎ها در این حوزه استفاده شود.

وی افزود: با توجه به تقدم برنامه‌های پیشگیرانه نسبت به درمان در زمینه اعتیاد، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید در این زمینه اقداماتی گسترده داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: موضوع موادمخدر فقط یک معضل اجتماعی نیست بلکه حربه سیاسی دشمنان است که به قصد محروم کردن جامعه از استعداد و توانمندی قشر جوان جامعه به کار برده می‌شود.

کاظمی ادامه داد: به منظور جلوگیری از گسترش این پدیده خانمانسوز قبل از همه باید در در زمینه اطلاع‌رسانی فرهنگی اثرات سوء مواد مخدر به نسل جوان کار کرد و در این زمینه آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و مدارس باید در اولویت کارهای ستاد باشد.

وی تصریح کرد: اعتیاد به موادمخدر، گسترش و توزیع مشروبات الکلی به معضلی بزرگ تبدیل شده که لازم است تمام مسئولان به ویژه دستگاه‌های مرتبط جدیت بیشتری در مبارزه با عاملان اینها نشان دهند.

به گفته فرماندار سردشت دشمنان درصدد هستند با گسترش مواد مخدر و مشروبات الکلی جوانان این مرز و بوم را به بیراهه کشانده و بدین وسیله به نظام ضربه بزنند که لازم است مردم و مسئولان تعامل و همکاری بیشتری در مقابله با این امر با یکدیگر داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از گسترش مواد مخدر در جامعه آموزش خانواده‌ها و جوانان ضروری است، تصریح کرد: آموزش و ارتقای مهارت‌های زندگی در بین خانواده‌ها از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه است.

این مسئول با بیان اینکه خانواده‌ها باید علاوه بر داشتن نظارت کافی بر فرزندان آنها را از خطرات مواد مخدر آگاه کنند، اظهار داشت: مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی آسیب‌های جدی روانی و بدنی به مصرف‌کننده وارد می‌کند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول