اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گناوه

اعضای باند 32 نفره پخش مواد مخدر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان گناوه گفت: در یک عملیات غافلگیر کننده نیروهای اطلاعات سپاه موفق شدند اعضای یک باند 32 نفره پخش مواد مخدر در شهر گناوه را دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف کنند.

اعضای باند 32 نفره پخش مواد مخدر دستگیر شدند

حسن خرم آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در این عملیات دو کیلوگرم حشیش، تعداد 120 بسته مواد مخدر شیشه، 400 گرم تریاک، 80 گرم سوخته تریاک، 100 گرم شیره تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده سپاه شهرستان گناوه گفت: در این عملیات هشت دستگاه خودرو سواری، چند دستگاه موتورسیکلت، مقداری پودر نیروزای غیرمجاز، تعدادی اسلحه سرد و مقدار زیادی آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

وی گفت: در حال حاضر متهمان در حال بازجویی اولیه هستند که بعد از آن برای مراحل قانونی به دادگاه فرستاده می‌شوند. 

فرمانده سپاه گناوه همچنین گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با تلاش ماموران انتظامی شهرستان گناوه یک محموله کالای قاچاق در شهرستان گناوه کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان گناوه در استان بوشهر در حین گشت زنی در میدان ورودی شهر به یک دستگاه خودرو سایپا مظنون و خودرو را متوقف کردند.

خرم آبادی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو مقدار یک‌هزار و 504 عدد شاخه گل مصنوعی ساخت کشور چین به ارزش بیش از 300 میلیون ریال کشف و ضبط و خودرو حامل کالای قاچاق توقیف و راننده به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول